B. k gibi görünüyo. aslında vücudunuzu olduğu şekle değilde, kendi olmasını istediği şekle sokuyo gibi bir şey oluyor. Çok saçma değil mi? %100 pamuk taytlar varken kızlar niye bunları giyiyor?
Bu taytın farkını anlamadım. Ben normal tayt giyiyorum
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Naylon abla suni kumaş doğal değil. Belli bir şekli var ve içine girdiği bütün kadınları aynı şekle sokmaya çalışıyo %100e yakın pamuk taytlar gibi kadının olan vücudunu hafif sarıp güzel göstermeye çalışmıyo bildiğin farklı bir forma sokmaya çalışıyo kadının vücudunu
En İyi Cevaplar