Eşim doğumgünümü kutlamadı?

Kutlamaması önemli değil açıkçası hediyede falan da gözüm yok. Ben evlenirken diğer kızlar gibi tek taş yüzük dahi istememiştim sıkışık diye. Ama o gün sunduğu bahane beni üzdü. Dedi ki kusura bakma krediyi kullanıp açılmak istemedim bir şey yapamadım doğum günün için. Yok canım önemi yok yanımda olman yeter dedim.. Geçti gitti. Zaten ben ondan maddi şeyler talep eden biri değilim iki güzel söz etseydi bir tatlı not bıraksaydı ne bileyim. Daha günün ilk saatlerinde böyle demesi beni üzdü. Neyse sonraki hafta geldi arkadaşına bir şey lazım oldu krediye girdi. Yolculuk etmemiz gerekti, krediye girdi. Şimdi de kankalarıyla bir proje için krediye girdi. Ya bu insan 5 tl'sine dahi olsa bari bir postit alıp üstüne bir tatlı sözle güzellik yapmayı bana niçin çok gördü? Krediye girmesine bile gerek yoktu niye öyle bir bahane sundu bana:( Kırgınım ve çok üzgünüm. Sizce boş yere mi üzülüyorum?
Eşim doğumgünümü kutlamadı?
Cevapla