Sinema Televizyon bölümünden oyuncu olunur mu? Yoksa kamera arkası için mi?

Yani bu konu hakkında araştırma yaptım fakat kafam karıştı açıkçası. Bu bölüm sadece kamera arkası için mi?, yoksa oyunculuk da dahil midir? Ve oyuncu olmak isteyen birine bu bölüm mü yoksa Tiyatro mu okumasını tavsiye edersiniz?
Son olarak da bu bölümün yetenek sınavı var mı?
Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim. :')
Sinema Televizyon bölümünden oyuncu olunur mu? Yoksa kamera arkası için mi?
Cevapla