Babam aşırı yemek yiyor ve çok kilolu ne yapmam gerekiyor lütfen incitici yorumlar yapmayınız?

Öncelikle lütfen kırıcı ve incitici olmayan yorumlar yaparsanız sevinirim. Benim babam her geçen gün daha da kilo alıyor. Kendisi 110 kilo civarı ve 58 yaşında. Ne yaparsam yapayım beni asla dinlemiyor. 5 yıl oldu önünden alıyorum ekmek veya fazla bişi varsa. Bu kez ben evde olmadığım zamanlar annem yediriyormuş ve iş yerinde fazla yiyip ev de az yiyormuş gibi gösteriyor. İş yerinde oturarak çalışıyor ve vardiyalı. Ama ben onun kötülüğünü istemiyorum ben babasız kalmak istemiyorum :( nasıl yol izleyeceğimi bilmiyorum. Misafirliğe (özellikle yemekli) gitmek istemiyorum babamla. Çünkü millet babama bakıyor ben çok utanıyorum. Sanki kıtlıktan çıkmış gibi yiyor. Defalarca konuştum yalvardım yakardım doktora, diyetisyene ve spora gidelim diye. Az önce dışardan yemek yiyip gelmiş ve aşırı tok. Ve kız nede olsa odasında görmeden yesin diye annem pasta vermiş babama 1 dilim. Önünden aldım tabağı. Ve çok kırıldığımı söyledim. Yalvarırım bana çıkar yol gösterir misiniz. Ben yol bulamıyorum 😔 Babamı sağlıklı dinç olarak görmek istiyorum. Onu bu halde görmek beni çok üzüyor. Her geçen gün babamı kaybediyormuşum gibi hissediyorum.
Babam aşırı yemek yiyor ve çok kilolu ne yapmam gerekiyor lütfen incitici yorumlar yapmayınız?
Cevapla