Yıllar önce yaptığım salaklıklar aklıma geliyor üzülüyorum. Nasıl hiçbir şeyi kafama takmamayı başarabilirim ve pozitif olurum?

Neden onu dedim, neden şunu yaptım, ne kadar utanç verici, keşke yapmasaydım demekten kafayı yiycem. Boşveremiyorum. Sürekli aklıma geliyor hatalarım ve utanıyorum. Nasıl kurtulurum bundan? Ve nasıl olumlu düşünebilirim.
Yıllar önce yaptığım salaklıklar aklıma geliyor üzülüyorum. Nasıl hiçbir şeyi kafama takmamayı başarabilirim ve pozitif olurum?
Cevapla