Ölen sevgilinin her sene doğum gününü kutlamak saçma bir davranış mı? Ölümü üstünden 3 yıl geçmiş?

Ölen sevgilinin her sene doğum gününü kutlamak saçma bir davranış mı? Ölümü üstünden 3 yıl geçmiş?
Ölen sevgilinin her sene doğum gününü kutlamak saçma bir davranış mı? Ölümü üstünden 3 yıl geçmiş?
Cevapla