Sizce dövizciler de ve bankada çalışan kişilerin işleri sizce kolay mı yoksa zor mu? Neden?

Arkadaşlar sizce dövizcide çalışmak kolaymı hep para ile alım satım yapmak. Kolay 1 işmi sizce.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dövizcide ya da bankada çalışmanın yararları da var mı dir?
Sizce dövizciler de ve bankada çalışan kişilerin işleri sizce kolay mı yoksa zor mu? Neden?
Cevapla