Gelinleri düğün gününde prenses gibi hissettirmek için bir dedikleri iki edilmemeli mi?



Evet bir dedikleri iki ettirilmemeli.. Gelinleri düğün gününde prenses gibi diğer günler de bir çiçek 🌸 gibi düşünüp hoş tutmalı.
aslında evliliğin her günü yapılması gerekir bu dediğin ama nerdeee
İkinizde bir kez evleniyorsunuz sonuçta her şey dilendiği gibi olmalı.
Cevap
0Cevap
İsteklerine göre değişir. Bazılarının bir canınızı istemediği kalıyor yani. Öylelerinede dur diyeceksin. hani, bulunmaz hint kumaşı mısın mübarek.
Nazlandiklari ile kalirlar nasilsa birakin o gun simarsinlar
Gelin ve damat içinde geçerli. İkisininde en mutlu günü
Naz tuz da ne? ... Bu düğün iptall :))))
Valla ben çok nazliyim
Neden sirf o gun? Hep olsa olmaz mi😅
Özel bir gün iki tarafın da istekleri tam olmalı.
Evet
Evet
Zavallı damatlar...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar