Ben alıngan bir insan mıyım, yoksa karşıma yanlış insanlar mı çıkıyor?

ben aslında konuşmayı çok severim, ancak takıldığım grupta başkalarının benimle olduklarından daha fazla samimi olması hiç hoşuma gitmez,

onlar beni sevdiklerini söylerler ancak ben buna çok takılır, o gruptan ayrı gezerim. Ayrı muamele görüyormuş gibi hissederim. Yanlış mıyım sizce? Bu alınganlık mıdır?
Ben alıngan bir insan mıyım, yoksa karşıma yanlış insanlar mı çıkıyor?
Cevapla