Ben doğduğumda görmeye bile gelmeyen bir babam var benim . Baba kelimesini hiç ama hiç haketmeyen . Beni , her aklıma geldiğinde ağlatan canımı yakan bir baba .
Ben 6 aylıkken ayrılmış annemle babam . Annem ne nafaka istemiş ne başka bir şey . Dediği tek şey ''Bu kızın yüzünü sana göstermeyeceğim . '' olmuş , öyle demiş ama hiçbir zaman onun hakkında kötü bir laf ettiğini duymadım ben . Doldurmadı beni babama karşı .
Babam beni 18 yıldır bir kez bile aramadı , sormadı . Farklı şehirlerdeyiz ama engel mi bu kızını görmesine , arayıp sormasına ? Numarasını bulup ben aradım . Evet , aradım . Hal hatır sormak için değil ama hesap sormak için hiç değil . Nefretimi , kinimi kusmak için aradım . Öyle de oldu , ben konuştum , ne desem '' Sen ne desen haklısın kızım '' dedi .

Ben annem ve babamın yaptığı hatanın bedeli ödüyorum 18 yıldır . Bütün asi tavırlarım , güçlü olma çabalarım bu yüzden . Ölse belki öyle öyle avuturdum kendimi , hayatta olsa yanımda olurdu derdim . Ama o benim hiç yanımda olmadı , arkamda babam var diyemedim ben , benim babam senin babanı döver diyemedim mesela çocukken .
*ONA KARŞI BESLEDİĞİM TEK DUYGU NEFRET *
Demeyin ''Ne olursa olsun o senin babandır" öyle olmuyor o işler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar