Uzun zamandır Emotion deodorant kullanıyorum Hem her çeşidinin kokuları çok güzel hem de içeriği iyi vegan olmasına da ayrı bayıldımm gerçekten memnunum
Her yerde bulabildiğimiz en uygun ve en iyi deodorantlardan birisi diyebilirim zaten malum Türkiye şartları iyi bir deodorantı böyle uygun bir fiyata bulmak gerçekten çok iyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
261Cevap
Kız kardeşlerim yıllardır emotion kullanıyor ve memnunlar
ben de çok memnunum, sevdiğim marka
Uzun zamandır Emotion deodorant kullanıyorum Hem her çeşidinin kokuları çok güzel hem de içeriği iyi vegan olmasına da ayrı bayıldımm gerçekten memnunum
müthiş bir marka
Emotion her zaman tercihimdir. Çok seviyorum onu. Yıllardır kullanırım.
Elinize kolunuza saglik bittigin de yenisi alicam
Her yerde bulabildiğimiz en uygun ve en iyi deodorantlardan birisi diyebilirim zaten malum Türkiye şartları iyi bir deodorantı böyle uygun bir fiyata bulmak gerçekten çok iyi
bence de tam bir fiyat performans ürünü
En önemlisi insanların ter koktugunun farkında olması... Terlerinin leş gibi koktugunu bile bile bizlere zulüm edenlere çok sağlam küfrediyorum
Emotion hem parfüm olarak kullanıyorum hem deodorant
Hem gözenekleri tıkamıyor hem de saatce güzel kokmasını sağlıyor daha ne olsun çok güzel
Gözenekleri tıkamadan ter kokusunu önleyen bir deodorant
Gözenekleri tıkamadan nefes aldırması mükemmel bir olay özellikle spor esnasında
Bir çok ürününü kullandığım bir marka elinize sağlık
girerim ter kokusuna cozum olacak her sey cok iyi gelir
Terlemek kadar günlük rutini olumsuz etkileyen bir şey yok ve çok sinirim bozuluyor her dakika deodorant sıkmak
Gözenekleri tıkamadan ter kokusunu önleyen bir deodorantla, özgür ve rahat bir şekilde bir doğa macerasına atılmak harika olurdu. Mesela;
Gözenekleri tıkamadan ter kokusunu önleyen bir deodorantla, özgür ve rahat bir şekilde bir doğa macerasına atılmak harika olurdu..
Arkadaşlar koltuk altınıza limon sürün sonra deodorant sıkmak isterseniz sıkın limon hiç bir şekilde terletmiyor bı yarım limon 3 gün tutuyir
Neden sadece kadınlara yönelik şeyler var. Biz erkeklerin de bence ihtiyacı var az bize de yönelin lütfen rica edeceğim :D
Hiç kullanmadım denerim, beni terleticek kısa bir koşuya
Bilemedim ki şimdi bu soruya ne desem ama bence her macerada temiz kokmamk gerek bu
Emotion çok iyi özellikle hande hanımın kullandığı
Yok gayet te ter kokutuyor çoğu arkadaşım kullanıyor fakat parfumle karışık hafif ter kokuyor
Bence bu markayı kullandım çok iyi kokusu ise güzel öneririm 12 saat terlemedim öneririm
Tehlikesiz her maceraya. Ay ben terlerim diye düşünmem yani jdnds
oha oyle bisi mi varmis bayilirim hemen bulmam lazim
Kardeşime almıştım çok etkili ve kalıcı bir deodorant yapmışsınız
Emotion ter kokusunu onlemiyor bence sadece hoş bir kokusu var 🤷
anlatıldığı kadar tere karşı etkiliyse hemen denerim
Öyle bir deodorant olsun gözüm kapalı alırım
Kizz kendin yapp
@kullanııcı nasıl yapayım
Arastır asko ben kendim yaptım da çok karışık oldu hafif elma sirkesi limon karbonat nişaşta gül suyu veya yagı ile
Lunapark macerasına bayılırım ve o deodorantı sıktığım zaman uçuyormuş gibi hissediyorum
Ootobuste ayakta isem tavandaki demirden rahatca tutunurdum heralde
Ne kadar doğal ve güzel kokuyorsa kesinlikle o kadar iyi
Gerçekten güzel bir marka severek kullanıyorum
deodrantsiz evden cikmam her sabah kulanirim
Kadın olsam kullanacağım 3 sprey deodoranta girer ama neden roll un ve krem olanları yok bilmiyorum
Vallahi koku problemini çözsün bir de kanserojen olmasın yeter
İyi ürün yapmışlar gerçekten spordan sonra kullanıyorum terden eser kalmıyor
İnsanları hep rahatsız ediyor hele ki toplu ulaşım araçlarında
Emotion un Tatlı Kokularına Bayılıyorum Harika Bir Rahatlık Sağlıyor 👍🏻
kesinlikle spor sonrası ideal olurdu diye düşünüyorum
Mavi renkli olan emotiona bayılıyorum kokuları harika ve kalıcı şans vermelisinizz
ne kadar guzel ve iyi kokarsa kesinlikle o ladar iyi bence
marmaraya gidip insanlara ne kadar etkili oldugunu göstermeye sanırım
Deodorant kullanmıyorum kullanma gereği de duymadım hiç
Neden hep güzel mi kokuyorsun?
Evet ter kokusu derdim yok olmadı hiç
Parfüm peki
Parfüm kullanırım
Sen neler yaparsın peki bakımın için güzel olmak için
Anlatsam sabah olur😄
Sen neler kullanıyorsun
Olsun sabah anlat sende o zaman dinlerim
İşime yarayan birşeyler çıkar belki )))
Sen zaten güzelsin kullanmana gerek yok
Teşekkür ederim 🌺😊
Senin güzelliğinin yanında ben sönük kalırım
Böyle bir deodoranta erkeklerin de kadınların da ihtiyacı var
Hayatı çok kolaylaştırıyor, vakit tasarrufu tavsiye ederim pismannolmazssiniZ harika
ne bilim ben zaten cok ter kokmam ama her macera diyebilirim
Terleme için yapılacak en güzel şey duş ve sabun
Güzel ve bilgilendirici bir paylaşım teşekkürler
Emotion deodorant sıkıp spor yapabilirim gözüm kapalı
Böyle problemler var mı bende olmadığı için öyle bi gereksinim duygusu yok bende 😀
deneme paketiniz varsa gönderin de deneyelim
emotion bunun için yeterli olur mu bilemedim açıkcası
Bence insanın kendi teninin kokusı gibisi yok
Erkekler için de farklı kokuları olsaydı dediğim deodorant
Bende deodorant arayışındaydım iyi oldu bunu görmem
Kokusunu çok seviyorumm. Özellikle mavi olanın..
Gözüm kapalı tek maceraya atılırim başka her türlü açık olması lazım
Dağ deretepe dümdüz giderim terde ne imiş koşa iça giderim
Faydalı bir içerik kullanılması ne kadar sağlığı zararlı olsada.
Her an ferah ve güzel kokulu olmak için ideal