Güzellik & Bakım Gözenekleri tıkamadan ter kokusunu önleyen bir deodorantla hangi maceraya gözün kapalı dalarsın? (Sayfa 3) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1614 Gözenekleri tıkamadan ter kokusunu önleyen bir deodorantla hangi maceraya gözün kapalı dalarsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 30 kişi beğendi
sosyalolmayansosyal Takip Et Xper 1 Yaş: 33 1 yıl Durmadaan neyse sınır tanımaz devamlı aktif harek ederdim 0 0 Yorumla
marys282 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 1 yıl Deodorant benim için çok önemli kokmasam da iyi bir roll on:)) 0 0 Yorumla
meryeemana Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Yeşil olanı kullanıyorum bence çok iyi ferahlatıyor 0 0 Yorumla
Mrxxxxxz Takip Et Xper 1 Yaş: 29 1 yıl Emotion ürünlerini kullanmadım ama bir denemek isterim Nivea kullaniyorum 0 0 Yorumla
bull00 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 1 yıl Süper kokuları alıyor deodorant kullanımı tavsiye edilir 0 0 Yorumla
Yusuf010106 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Tabi bir yere ya da davete giderken deodorant veya parfüm çok önemli 0 0 Yorumla
ÇılgınEmre25 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl Herkes deodorant kullansan ve duş alsın günlük 0 0 Yorumla
Birkadınıngunlugu06 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 91% 1 yıl Varsa öyle bir deodorant tavsiye alabilirm 1 0 Yorumla
Işıldayanmahoçı Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Wow iyi kullanın nasıl reklam ama 😆 0 0 Yorumla
cyllell26 Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% 1 yıl Denemek lazım. Denemeden bişey demek zor 0 0 Yorumla
KarinaMandalena Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Terleme gerçekten ciddi bir sorun. 0 0 Yorumla
u Adeliina Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% 1 yıl Sanırım her şeye dalabilirim ahaha 😂 0 0 Yorumla
user318389193 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% 1 yıl Spor salonuna götürmelik güzel bi ürün olmuş 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Çok seviyorum ve kullanıyorum. Mavi olan fresh olaninin kokusu biraz daha hafif olabilirdi. 0 0 Yorumla
chill_house Takip Et Xper 5 Yaş: 51 , eic 47% 1 yıl trekking macerasına gözüm kapalı dalarım 0 0 Yorumla
blue_lion Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 57% 1 yıl Bilmiyorum bu konuda genetik olarak yaşamadım 0 0 Yorumla
Kendihalinde2025 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Herkes övmüş deneyeceğim bu markayı ☺️ 0 0 Yorumla
by_kultur2 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Emotion sadece kadınlara özel bir ürün mü? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Denemek lazim bir ara Genelde kolay kolay degistirmem ama bakalim 0 0 Yorumla
Çiçekbal Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 98% 1 yıl Ferahlatıcı bi kokusu var gerçekten çok güzel 0 0 Yorumla
Melikealkan Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 36% 1 yıl Roll on sürüp üstüne sprey ile preslerim 0 0 Yorumla
hadiyinla Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 77% 1 yıl Harika bir yazı dizisi olmuş. Tebrikler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
261Cevap
Durmadaan neyse sınır tanımaz devamlı aktif harek ederdim
Deodorant benim için çok önemli kokmasam da iyi bir roll on:))
Yeşil olanı kullanıyorum bence çok iyi ferahlatıyor
Emotion ürünlerini kullanmadım ama bir denemek isterim Nivea kullaniyorum
Süper kokuları alıyor deodorant kullanımı tavsiye edilir
Tabi bir yere ya da davete giderken deodorant veya parfüm çok önemli
Kimyasal olan bir ürün kullanılmamalı
#Hükümdar
Bir davete katılacaksam deorantı kullanırım.
Herkes deodorant kullansan ve duş alsın günlük
Varsa öyle bir deodorant tavsiye alabilirm
emotion iyi kaliteli marka
Emotion çok güzel kokuyor
Olmazsa olmaz tabi ki, kullanılmalı
Wow iyi kullanın nasıl reklam ama 😆
Çölde safari gübesin altında
İstanbul turuna çıkardım otobüsle
Bütün maceralara dalarım 😂
Otobüse binerim ayakta giderim 🤣🤣
Tek bir cevap olamaz hemen her yere
Çok güzel severek kullanıyorum
Emotion dışında başka marka kullanmam
Denemek lazım. Denemeden bişey demek zor
Görmek ister misiniz peki
Güzel paylaşım teşekkürler
Terleme gerçekten ciddi bir sorun.
Atlarim atlarim yani olabilir
Sanırım her şeye dalabilirim ahaha 😂
Spor salonuna götürmelik güzel bi ürün olmuş
Çok seviyorum ve kullanıyorum. Mavi olan fresh olaninin kokusu biraz daha hafif olabilirdi.
Deodorantıma güveniyorum yarı yolda bırakmaz beni
trekking macerasına gözüm kapalı dalarım
Böyle bir şey mümkün olamaz ki
Teşekkürlerrrr teşekkür ederim
En sevdiğim deodornat markası
Her maceraya yerlemek doğaldır.
Her maceraya kapalı dalarım
Bilmiyorum bu konuda genetik olarak yaşamadım
Deodorantsız hayat düşünemiyorum
Çok severek kullandığım bir ürün 👌👌
Herkes övmüş deneyeceğim bu markayı ☺️
Olsa onunla duş bile alırım
Hiking, maraton... Olabilir.
Spora dalarım sanırım 😂😂😂
Emotion sadece kadınlara özel bir ürün mü?
Denemek lazim bir ara Genelde kolay kolay degistirmem ama bakalim
Ferahlatıcı bi kokusu var gerçekten çok güzel
Kaş'ta dalış yapmak isterdim.
Roll on sürüp üstüne sprey ile preslerim
Harika bir yazı dizisi olmuş. Tebrikler
Gozenekleri tikamamasi buyuk avantaj
macera severiz dalarız ya bişeye 😅
Emation sadece kadınlara mı özel?
çok güzel kokuyorsa bencede iyidir
Her türlü macera içersinde olurum
Kalıcılığı uzunsa süper ya
Bilgilendirme için tşekkürler
Terlemeyi engellemeden hallediyor olması çok çok iyi
harika denemedim ama güzel göürünüyor
Emotion güzel bir marka tavsiye ederim 🤍
muhtemelen yoğun bir spor programı