Biz neredeyse tüm ürünlerini kullanıyoruz, favorim ıslak mendili. Siz en çok hangi ürününü/ürünlerini kullanıyorsunuz?

Biz neredeyse tüm ürünlerini kullanıyoruz, favorim ıslak mendili. Siz en çok hangi ürününü/ürünlerini kullanıyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ıslak mendil
En çok ıslak mendilini ve kolonyasını kullanıyoruz, çok memnunum. Tüm annelere öneririm 😊
Görseldeki ıslak mendili
İlerde inşallah
artik kullanmioz :D