Biz Uni Baby markasının en çok ıslak mendilini kullanıyoruz. Çok memnunuz ama şampuan ve kolonyası da harika... Sanırım tüm ürünlerini severek kullanıyoruz.

Biz Uni Baby markasının en çok ıslak mendilini kullanıyoruz. Çok memnunuz ama şampuan ve kolonyası da harika... Sanırım tüm ürünlerini severek kullanıyoruz.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ıslak mendil var
En çok şampuanını kullanıyorum gayet güzel ara sıra da ıslak mendillerini alıyorum doğal ve pişik yapmıyor.
Bebe şampuanı güzel kullanıyoruz