Kendiniz için hangi bebek ürünlerini kullanıyorsun?

Özellikle biz kızların sıklıkla kullandığı bazı bebek ürünleri var. 🤭🤭 Benim için bebek kolonyası ve bebek yağı. Bezende bebek maması 🙈. Peki ya sizlerin kendiniz için kullandığı bebek ürünleri neler?
Bebek bezi kullanan var mıdır acaba? 😅
Bebek bezi kullanan var mıdır acaba? 😅
Biberonla içki içenler görmüştüm. Siz hiç denediniz mi?
Biberonla içki içenler görmüştüm. Siz hiç denediniz mi?
Bazıları için geceleri uyumaya yardımcı emzik.
Bazıları için geceleri uyumaya yardımcı emzik.
Her yaşın vazgeçilmezi bebek bisküvisi
Her yaşın vazgeçilmezi bebek bisküvisi
Sevende az değil bebek kolonyasını.
Sevende az değil bebek kolonyasını.
Ara ara hepimizin aklımdan kullanmayı geçirdiğimiz ürünler. Duş jeli, şampuanı ve yağı. (bebek yağı favorim)
Ara ara hepimizin aklımdan kullanmayı geçirdiğimiz ürünler. Duş jeli, şampuanı ve yağı. (bebek yağı favorim)
Bebek maması. Danino yemek gibi 🤭
Bebek maması. Danino yemek gibi 🤭
Kendiniz için hangi bebek ürünlerini kullanıyorsun?
Cevapla