Özellikle biz kızların sıklıkla kullandığı bazı bebek ürünleri var. 🤭🤭 Benim için bebek kolonyası ve bebek yağı. Bezende bebek maması 🙈. Peki ya sizlerin kendiniz için kullandığı bebek ürünleri neler?Bebek bezi kullanan var mıdır acaba? 😅Biberonla içki içenler görmüştüm. Siz hiç denediniz mi? Bazıları için geceleri uyumaya yardımcı emzik. Her yaşın vazgeçilmezi bebek bisküvisiSevende az değil bebek kolonyasını. Ara ara hepimizin aklımdan kullanmayı geçirdiğimiz ürünler. Duş jeli, şampuanı ve yağı. (bebek yağı favorim) Bebek maması. Danino yemek gibi 🤭
Kendiniz için hangi bebek ürünlerini kullanıyorsun?
Ben bir aralar saçım için dalin kullanıyordum. Saçı bebek gibi yapıyor yumuşacık oluyor saç. Birde o kadar güzel bebek gibi koku bırakıyor ki saça mis gibi. Bebek yağınıda yüzüm saçım için kullanıyorum.