Çocuk & Ebeveyn Bebeklere ilk yaş ayakkabısı seçerken nelere dikkat etmeliyiz? bosvergitsinn35 Takip Et Master Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 28 Yapay Zekaya Sor Parmak arası terlik ne alaka diyceniz😅Çok tatlıydı napım 🤭onuda paylaşmak istedim❤️ Bebeklere ilk yaş ayakkabısı seçerken nelere dikkat etmeliyiz? Cevapla Bebek Soruları Ayakkabı Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
oɿƚꙅɘɒm Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Ortopedik ve ayak kalıbına göre hafif az daha geniş (her tür çorapla giyilsin diye) mümkünse bağcıksız bir ayakkabı işimizi görür. 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Evet Yorumla
Kral_Aragorn Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Ayakları narin olduğu için rahat ve yumuşak bir şey tercih etmek doğru olur. Pahalı olsa bile kalitesiz mal almaktan kaçınmak lazım. 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Doğru Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% +1 yıl Ortopedik taban olması şart! Ve ayak bileğini, parmagını vesaire acıtacak, kızartacak kanatacak bir düğmesi - kopçası olmamalı 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Doğrudur Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Konu ile alakası yok ama yeğenimin ayağı da böyleydi tam ısırmalık değil mi. 1 2 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl 🤣öyle Yorumla Sarpergülsoy +1 yıl Isırmamak için zor tutmuştum kendimi Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Çok bilmiyorum fakat ortopedik kullanılması daha iyi diye düşünüyorum. 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Evet Yorumla
ayhanist3435 Takip Et Guru Yaş: 52 , eic 100% +1 yıl Yaa o görseldeki parmakları yerim ben🥰🥰🥰 tabiki de ORTOPEDİK olmalı ve ayağına oturmalı 1 5 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Benim onlar. d Yorumla ayhanist3435 +1 yıl Kırmızılı ve Converse pabuçdali benim döverim seni bak 😂😂😂 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Hayırr hepsi benim 😅 Yorumla ayhanist3435 +1 yıl Terlikli senin öteki küçük sosisler benim bananeee Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Tamam😅 Yorumla
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl bebeklerde ortapedik olmalı ve düz taban asla olmamalı. 1 0 Yorumla
Hlly-UMG Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Sert değil yumuşak olmalı. Ben terlik tarzlarını öneririm. Giyimi kolay ve rahat onlar için 1 0 Yorumla
esra23x Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Parmak arası bebek rahat edemez onun rahat edebilicegi bir ayakkabı olması lazim 1 3 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Biliyorum, açıklamada neden parmak arası terlik paylaştiğımı açıkladim😊 Yorumla esra23x +1 yıl Dikkat etmemişim pardon 🙂 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl 🌸😊 Yorumla
AyzTmr Takip Et FenomenYoda Yaş: 27 +1 yıl Ortapedik olması önemli.Ve dar kalıp olmamalı. 1 0 Yorumla
s Arag0rn Takip Et Master Yaş: 41 , eic 41% +1 yıl Hiç anlamam ama görseller tatlı 🙂 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Evet Yorumla
ᏝAVAᏁᏖA Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Bez ayakkabı falan olabilir 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Evet Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle ortopedik olmalı 1 1 Yorumla bosvergitsinn35 +1 yıl Evet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Ortopedik ve ayak kalıbına göre hafif az daha geniş (her tür çorapla giyilsin diye) mümkünse bağcıksız bir ayakkabı işimizi görür.
Evet
Ayakları narin olduğu için rahat ve yumuşak bir şey tercih etmek doğru olur. Pahalı olsa bile kalitesiz mal almaktan kaçınmak lazım.
Doğru
Ortopedik taban olması şart! Ve ayak bileğini, parmagını vesaire acıtacak, kızartacak kanatacak bir düğmesi - kopçası olmamalı
Doğrudur
Konu ile alakası yok ama yeğenimin ayağı da böyleydi tam ısırmalık değil mi.
🤣öyle
Isırmamak için zor tutmuştum kendimi
Çok bilmiyorum fakat ortopedik kullanılması daha iyi diye düşünüyorum.
Evet
Yaa o görseldeki parmakları yerim ben🥰🥰🥰 tabiki de ORTOPEDİK olmalı ve ayağına oturmalı
Benim onlar. d
Kırmızılı ve Converse pabuçdali benim döverim seni bak 😂😂😂
Hayırr hepsi benim 😅
Terlikli senin öteki küçük sosisler benim bananeee
Tamam😅
bebeklerde ortapedik olmalı ve düz taban asla olmamalı.
Sert değil yumuşak olmalı. Ben terlik tarzlarını öneririm. Giyimi kolay ve rahat onlar için
Parmak arası bebek rahat edemez onun rahat edebilicegi bir ayakkabı olması lazim
Biliyorum, açıklamada neden parmak arası terlik paylaştiğımı açıkladim😊
Dikkat etmemişim pardon 🙂
🌸😊
Ortapedik olması önemli.
Ve dar kalıp olmamalı.
Hiç anlamam ama görseller tatlı 🙂
Evet
Bez ayakkabı falan olabilir
Evet
Kesinlikle ortopedik olmalı
Evet
Ortopedik tavan
bencede rahatlık ve bez ayakkabı
Ortopedik olamalı
Ortopedik olması!!!
Rahatlık
Evet