40 günlük bebeğimin alnına telefon düştü, ciddi bir sorun olmuş mudur? Ne yapabilirim?

Merhaba.. bebeğim 40 günlük bitane 2 yaşında ablası var bebek yerde yatarken ablası elindeni telefonu alnına düşürdü 2 saat uyumadım sonra kendi uyudu gece acile götürdüm biseyi yok dendi araştırma hastanesine götürdüm orada da bişey yok dendi kusma vs. yok ama bebeğim uyuyo daha sonra uyanmiyo agliyo bi sonra tekrar uyuyo çok çaresizim ne yapacağımı bilemiyorum

40 günlük bebeğimin alnına telefon düştü, ciddi bir sorun olmuş mudur? Ne yapabilirim?
Cevapla