AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
yaparken iyi bakmaya gelince fıss balık alıp baksaydı o zaman
Seni suçlayacak tabi, mahallenin muhtarını mı suçlasın?
kendini de suçlasın o zaman iyi bi baba olsa hasta olup durmazdı
İkinizin de bakması gerekiyor. Sen bunları yaparken o nerdeymiş
Bençe çok yanliş çoçukle ilgilenen zaten Kadin ilgilenmiyor ve kadini suçlamasi çok yanliş davraniş
İyide bebek bu yani hata aramak ne ya çocukça.
Eşinin seni sevdiğinden emin misin?
Çocuk ikiniz olduğuna gör ikiniz de bakmalısınız.
Çok yanlış seni suçlamamalı
Niye kendi tohumlukmuymuş?
martin freeman <3
Standart erkek tepkisi
Bazı zihniyetler maalesef geç olgunlaşıyo
Seni suçlamamalı bence.
haklı diyen erkekler ilk insan
Kendi üzerine düşen vazifeleri yapıyor mu
B şıkkını işaretleyenler 💀
cvp belli, tabiiki suçlayamaz.
Ben de eşine katiliyorum bu konuda.
Niye annesi mi hasta ediyo annesi mi düşürüyo
Madem sadece annesi sorumlu sen niye varsın
O gorevini basariyla yerine getirmis. Cocuk olmus. Sonrasi annede
İşte bu zihniyetten ötürü mutsuz evlilikler meydana geliyor maalesef. Yeni nesile laf ediliyor ancak emin olun yeni nesil çok daha iyi anlayışlı ve bilgili her konuda.
@roseerosee nesille değil karakterle alakası var. Bide babasıyım diye kasıla kasıla gezicek annesine de çocuğuna da demediğini bırakmicak.. evliyse allah eşine sabır versin ve çocuğu olmadın mümkünse doğan çocuğa yazık he evli değilse allah hiç birşekilde bişey nasip etmesin
Biz de her onumuze geleni buralarda gezip cocasinin arkasindan dedikodusunu yapio anayiz diyenleri kadin diye almiyoruz eve iyisini secip aliyoruz. Allah herkesin gönlüne göre versin faregirl misin her neysen senin de gonlune gore versin. Sana bundan buyuk beddua olmaz zaten😀😀
Köpeğin duası tutsaydı gökten kemik yağardı diye bir laf vardı bilir misin nedense aklıma o geldi :D
Sanki meyve sebze seçip alıyor adama (hayvana) bak yaa
Niye korktun bu kadar gonlun pis mi senin? Ben sana beddua etmedim farkettiysen ama sen etttin. Bu yasa kadar ogrendigim birsey varsa durduk yere beddua edenlerin sonu cok kotu oluyor. Yine olsun istemem ama aksini gormedim bi gun neden bunlar geldi basima diye dusundugunde bu yazdigim gelsin aklina. Ve orada konunun benle alakali olmadigink bilmeni isterim tek yapman gereken insanlara o kadar rahat beddua etmemeyi ogrenmek. Simdiden tekrar senin ocin iyi dilekerde bulunacagim ama ise yaramiyor genelde üzgünüm simdiden.
Yooo gönlüme güveniyorum orada bir sıkıntı yok. Doğru yerde beddua ettiğime de güveniyorum orada da hiç bir sıkıntı yok. Senin görevin ilişkiye girmekle bitmiyor bitemez o çocuğu yapıp ona bunları yaşatmaya asla hakkın yok o annesiyse sen de babasısın ve onun saçının teline zarar geldiğinde annesi kadar sende sorumlusun onun görevi diyerek anneye suç atamazsın hastalık allahtan gelen bişey bunu bile bilmiyen insanlara bişey diyemiyorum burada bi halt biliyomuş gibi konuşucağına zihniyetini düzelt önce
Ben bilmem. Ben uyarmakla yukumluyum. Bastan bu sekilde yorum yapmak yerine icindeki nefreti kustun. Bundan ders cikarip bi dahakine dikkat etmeni yurekten istiyorum. Ben beddua etmekten cok korkarim. aslinda bende etsem sana bisey olmayacakti. Ama edemem kusura bakma. Elimden geldigince kotu konusmaya calistim ki belki sen de hakli olursun sana yansimaz bisey. ama fazlasini yapamam. O yuzden gercekten uzgun oldugumu bil. Ya da bi daha kimseye beddua etmeyecegim diye tovbe edersen belki bisey gelmez basina. Ben de senin bedduandan sana bisey yansimasin diye icimden dua ediyorum emin ol. Kal saglicakla
Ben nefret kusmadım olanı söyledim korkma bana bişey olmaz bu aslında beddua değil karşına çıkıcak insanlara dua :)
Sen zaten haksızsın düşüncen çok çok çok yanlış.. farkına varırmısın sanmıyorum ama belki bişeyler yüzüne çarpar yazdıklarımı bir kaç kere okuduğun zaman
Kasima cikan cikmis zaten biraz once karima gosterdim zaten gulumsuyor size.. normalde de karim durup durup karsima sen cikmasan ne yapardim ben falan gibisinden konusur. Normal gun icinde yolumu kesip sarilir cok tatlisin sekersin der. Nispet yapar gibi olmasin karimin keyfi cok yerinde. Ben de onu el ustunde tutarim. Sizin anlamadiginiz nokta soruyu soranin dusundugunuz gibi biri olmadigini anlayacak bir hayat tecrubem ve sanal olmayan sosyal cevrem var. Sen bos bir onceki kizin gazina gelip beddua ettin ona uzuluyorum senin adina sadece. Bir yaziyi veya bir olayi tum yonleriyle kavrayacak bilgi birikiminiz yoksa herseye atmamamayi ogrenmeniz lazim.
Ben öğreneceğimi öğreniyorum dert etmeyin :)
Eşinin de ya gözü kör olmuş ya da zihniyetiniz aynı mutluysanız allah bozsun diyecek halim yok ya mutluluklar diliyorum ama ben babalığı sadece çocuk yapmaktan ibaret sanan birine daha fazla konuşamicam :) nispet yapın sorun yok ama sosyal çevrenize ne ara getirdiniz konuyu anlamadım dediklerim fazla battı herhalde bir yerin açığı diğeriyle kapanıyor
Yazdiklarimi tam olarak anlayamiyorsun heralde. Hilale anlatir gibi uzun uzun anlatiyorum. Diyorum ki soruyu sorana verdigim cevap benim zihniyetim degil zaten. Sosyal cevrem derken sizin gibi nocelerini gordum o yuzden bos yapmayi birakin da ne dedigimi anlamaya calisin. Ben sana vakit ayirqcak biro degilim sadece beddua etmen tek aana dokunmuyor colugundan cocugundan cikiyor ona acidim da uyariyorum iki saattir anlamiyorsun. Zaten ben bana beddua edenleri bile dusunecen biri oldugum icin bana beddua etmek pek akillico degil diyorum yani. Daha nasil anlatabilirim. Okul falan okudun mu sen nerede yetistin? Cevrem genistir ama senin gibisini pek gormedim gercekten.
Ben senin su anda bisey anlamayacagini zaten bastan biliyordum aslinda o yuzden ilk basta basina gelenler neden geldi diye dusunurken aklina yazdiklarim gelsin o zaman taslar oturur diye yazdim. Yani yine basa donduk. Yeter bendekide parmak bosa cok yordum. Ama okuyan akilli insanlar ders cikarir diye yaziyorum zaten
Kendi zihniyetin değilse iki saattir ne diye destan yazıyosun acaba uzun anlatıcağına iki kelime cevap verip net olsan yeter zaten kendi çevren senin gibilerle doluysa benim gibisini görmezsin zaten her neyse konu kapanmıştır iyi akşamlar
Yukarilari okursan en bastan yazdim zaten. 3 kere de bastan yazdigimi anlattim. Ama anlayana... senin anlaman icinse 3 kere tam mealli destan yazmam gerekti.
👍🏻👋🏻
Hayır doğru değil bence
Yuh pişik ne alaka yahu o neden senin suçunmuş
Çok yanlış, seni suçlamamalı
O da bebekden sorumlu
Yanlış onunla konuşmayı dene
Hayır tâbi ki de.
Bu konuda psikolojik destek almalısınız
Çok biliyorsa otursun o baksın çocuğa
Çok yanlış
Yanlış
doğru değil
Çok saçma yaaaa
Değil
Tabii ki yanlış.
Yanlış
yanlış
Yanlış yapıyor
Eşin tam bir manyak
Bence doğru değil
Yiyorsa kendi baksın
Böyle eşin ben-
Anlayissizlik bu
Hayır tabii ki
Haklı değil
ortak bakın