Bebeğiniz olursa yanınızda mı uyutursunuz yoksa beşikte mi?

Ben yanımda uyusun isterdim😌ama bir yandan da korkarım ya.
Bebeğiniz olursa yanınızda mı uyutursunuz yoksa beşikte mi?
Cevapla