Yeni doğan bebek beşikte mi uyumalı, anne yanında mı? Sizce hangisi olmalı?

Beşikte
Anne yanında
Gündüz beşik, gece anne yanı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeni doğan bebek beşikte mi uyumalı, anne yanında mı? Sizce hangisi olmalı?

İhtiyaçları giderildikten sonra beşikte uyumalı. Arada bazen anne ile uyuyabilir, özellikle huzursuz olduğu zamanlar. Anne ile teması rahatlatır, sakinleştirir.
Sürekli uyursa yatağında uyumaz, anne ve babasının kokusuna alıştığı için beşiği yabancılar.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Modern beşikler var artık. Bence bi bebek ilk andan itibaren anne yanına alıştırılmasa hem kendi karakter kodları hem de ebeveyn mutluluğu için en iyisi olur. Gerçekten bi bebek doğduktan sonra ailede başrolün kadın ve erkek tarafından ona teslim edilmesinden taraf değilim. Bi evlilikte başrol daima kadın ve erkek olmalı fikrimce. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Annenin yanında olmalı, beşikte değil. Çünkü çocuklar kaç yaşına gelirse gelsin anne kalbini duymak ve kokusunu almak çocuğa huzur verir ¢
Her an için kusabilir nefessiz kalabilir dikkatli olmak lazım. Bu yüzden anne yani iyidir. Ayrıca yeni doğan bebekler çok sık anneyi emerler bunun için uzak kalmamak gerekir.
Cevap
3Cevap
Tabii ki beşikte uyumalı her zaman.
Bence anne yanında uyumalıdır
Güvenli bağlanma için iki yaşına kadar aynı yatakta 4 yaşına kadar aynı odada yatmalari gerekmektedir
Devamlı anne de olmamalı. Annenin de nefes almaya ihtiyacı var
Beşikte çünkü öbür türlü temas bağımlısı oluyorlar.
Annesinin sevgisini doya doya fazla fazla hissetmeli.
Yanımdan ayırmam ben gün içindede kanguruda uyuturum
Anne yani
Ben 4 aya kadar beşlikte sonra yanımda yatırdım.
anne yanında
Bence 6 aya kadar anne yanı olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?