Anneyle aynı yatakta uyumamalı. Kırkı çıkana kadar anneyi yoruyorlar sürekli anneyle uyumak istiyorlar. Beşiğinde uyuttuğum halde geceleri uyuyakalmışlığım oldu istemeden çünkü günlük uyuma sürem çok azdı bebeğim sürekli beni istiyordu. Kırkımız çıkınca uyku düzenimiz daha iyi oldu. Aynı odadayız bebeğim Beşiğinde gayet mutlu hele bi dönence aldık gözü açılınca ona bakmayı çok sevdi. İlla aynı yatakta uyumanıza gerek yok o sizin süt kokunuzu alır zaten alışır ama ayrı oda kötü bence. 9 ay hamilelikte annenin kokusunu biliyorlar mutlular dünyaya geldiklerinde artık aynı bedende olmuyorsunuz ister istemez güvenilir limanını yanında istiyor kırkı çıkana kadar anne onun herşeyi güvendiği en önemli insan. Annesinin kokusunu duymak dünyaya alışma sürecine yardım ediyor. Yok efendim kucağa alıştırma dediler ağladı napayım ağlasın mı diyeyim kolik bir bebekti şimdi 6 aylık ikide bir kucak istemez çocuklar kucağa alışmaz ama güvenilir limanından yardım ister karnı ağrıdığında ateşi olunca kendi canımızdan önce onların canına önem vermeliyiz fedakar olmalıyız çünkü onlar küçük korkarlar yanında anneyi görmek isterler.
Yeni doğan bebekler anne yanında olmalı geceli gündüzlü. Her an anneyle irtibat halinde olmalı. Bebek uyurken dahi kokusunu duyarak uyumaliki güvende hissetsin kendini. 2 yaşına kadar da bu böyle devam etmeli. Şayet çocukla güvenli bağ kurulması isteniyosa... Eger çocuga zarar veririm endişesi taşınıyosa da annenin yattıgı tarafa monte adilen beşikler var arada parmaklık gibi uzantıların olmadıgı, çocuga kendini hapiste hissettirmicek sekilde tasalanmış, cocukla annenin iletişimini kesmeyen şekilde , onlar tercih edilmeli.
Merhaba😇 Bence kesinlikle anne yanında yatmamalı hem anne hem bebek uyurken yani. Sonuçta yenidoğan döneminde anne. Çok yorgun ve uykusuz oluyor. İstemeyerek uyurken bebegi ezme üstüne yatma durumu olabilir. Böyle felaketlerin olmaması için bence anne uyurken bebeği yanına almamalı. #tutku
Bebeğin güvenliği açısından beşikte uyumalı diye düşünüyorum. Anneler çok yorgun, uykusuz olduğu için gece farketmeden bebeği ezebilir. 🥺 Özellikle anne acemi biriyse yani daha önce doğum yapmamışsa hiç risk almaya gerek yok. Anne yanı beşikler falan bunun için var zaten.
Beşikte uyumalılar her zaman genelde uzmanlar her zaman şöyle tavsiye ediyor mesela bebek hiçbir zaman annenin odasında yatmamalı her zaman kendi odası kendi yatağı olmalı beşik ya da herneyse Alışmalı yani bebeklikten gelen bir şey çünkü eğer böyle alışırsa bu sefer ileride hep annesiyle ya da babasıyla yatmak isteyecek o yüzden hayır kesinlikle kendi odasında kendi beşinde uygun
Annenin yatağında değil de anne yani beşikler var o daha iyi olur 40'ı çıkana kadar anneyede rahatlık olur. 1 yaşına gelene kadar bebekler ebevenylerin yanında uyulmaması daha doğru olur uyku esnasında bebeğin üzerine uyuma riski olabilir.
Annenin yaninda değilde anne yanı beşiği daha mantıklı bence uykunuz derinse bide deli yatiyosaniz Allah korusun çocuğa bı zarar gelebilir hem sizin hem çocuğun rahatı açısından anne yanı beşik öneririm ben
Anne yanı yataklar bunun için üretilmiş. En güvenli yöntem anne yanı yataklar. Ben AnneSepeti diye bir siteden aldım. Fiyatları da piyasaya göre son derece uygun.