seks erkeklerin kolesi oldugu bir sey yani kendini kontrol etmeyi beceremiyorsa hayvansal icgudulerle dusuk titresimdir daha ust titresim ve frekans Seksi yaratici enerji olarak kullanir cogu erkek ye ic yat uyu dan oteye gidemiyor enerji yok ve en dusuk enerjiyle yasiyor bu yuzden birsey sunamaz. kendini kontrol edemedigi ile kalmiyor daha kadini sucluyor azginligindan cok komik akilli caliskan ve kontrollu erkekler cekicidir cunku onlari seks ile kandiramazsin cinsel arzularini kontrol edebilirler. ve guvenilir olanlardir cunku aklina eseni yapmaz zevk ugruna kendini her anlamda kontrol edebilen insan nadir bence bu zamanda. bu sitede koskoca adamlar 18 yasinda kizlarin oldugu ortamda seks sorulari paylasiyor evde de kizina akil veriyor buyuk ihtimal. veya orasini profil resmi olarak sergileyen ergenler aferim kucukken orani cok ovmus olabilirler ama bebektin ama artik buyudun haberin yoksa ben soyleyim. bu erkekler birinin kocasi olacak ve en aci olan bu bana gore.
Aklı fikri 24 saat sekste olan bir insan birşey üretemez ve aptallaşır ya sizce?
Yazdıklarının hepsine katılmakla beraber sormak istiyorum: Bütün bu yazdıkların kadınlar için de geçerli değil mi? Bu sitede evli olup partner arayanlar tek bildiği seks olanlar yok mu? Bu kadınlar ya da 18 inde ergen kızlar da yarın anne olmayacak mı? Evli olan çocuğu olan kadın burada yaptıklarından sonra evde çocuğuna ahlak öğretmeye çalışmayacak mı? Bunları yazma sebebim haklı olmanla beraber lütfen biraz da empati... Sadece erkekler abazan ve kız aramıyor burada.. Evli olan ve tek derdi farklı kişilerle gizli heyecan arayan bayanlar dolu..
erkeler Seksi kadindan saklayip aldatiyorsa kadinin aldatmasi normal olmasada sebep sunuyor arzular bizde de var. sen kadina kadin demezsen duygusal anlamda ac birakirsan mutsuz olur ve ona onu dolduracak firsat dogar iliskiler iki yonludur suclicaksak iki tarafa bakalim dogrulamiyorum ben mutsuz kadinin erkegi terk etmesi ve mutlu edebileni bulmasi taraftariyim. sizi mutlu edip mutsuz olmak icin dogmadik kullanilmis ve kendini kaybetmis kizlar da erkeklerin eseri herkes kendine ceki duzen vermeli ama Şu an virus gibi her biri digerini yaraliyor
Yine kadını yüceltip erkeği dibe vurdunuz. Cevaplarınız hep feminen. Ben size yazarken son paragrafımda evli ve mutlu olduğu halde burada heyecan arayanları yazdım dikkatli okursanız. Evli kadın eşinden memnun ama burada erkek avında. Mutsuz olup arayanları dikkate almadım ama mutsuz olmaları onlara aldatma hakkını da doğurmuyor. Tıpkı mutsuz olan erkeğin aldatmaya hakkı olmadığı gibi...
Evet öyle. Bu tipler her kıza or*spu gözüyle bakar. Hayat sadece cinsellik üzerine kurulmuş gibi. Empati kurmayı bilmez. Düşünemez. Düşünemedigi için davranış bozukluğu yaşar. Sevmeyi sevilmeyi bilmez.
Zaten şimdi ki aşklar, "cinsellik" adı altında. Yani cinselliklerini masumlastirmak için bunu aşk adi altında yapıyorlar sözde. Malum bizim kızlarda mal biraz iki soze kanıyor. Ya insan biraz düşünür. Tanışıyorlar iki gün sonra çocuk seni seviyorum diyor. Ya sen ne ara tanıdın ne ara sevdin 😄
aklin gormedikleri var insanlar umit ediyor hayal kuruyor belki bir ihtimale sariliyor gercekler acidir insanlar aci olani kabullenmiyor neden uyusturucu ve icki bagimlilari var sence dusunmek aci gercekler aci ve herkes bir yalana siginiyor
Gerçeklerin olduğunu biliyorsun ama yalana sığınıyorsun. E zaten biliyosun kendine neden işkence çektiriyorsun. Elinde sonunda herkes gerçeklerle yüzleşecek.
valla gittigim yolda baya birseyleri kapi disari ettim etmeye devam ediyorum ve bu şart cok sey degisiyo ve yasamak lazim burasi zaten low vibes bir site ve kimseye faydasi oldugunu sanmiyorum ya sen ne yapiyor veya yapicaksin?
enerjimizi somuren bir yer hatta sitenin isine gelmeyen seyler siliniyor zehir yuvasi ayrica soru sorman gereken tek kisi kendinsin bunlar milletin beynini yikiyo burda... farkettimde sogudum hemde cok neyse biraz daha uyucam :) grsr burda oldugum surece
kesinlikle. ve ask iluzyonu yaratmayi iyi basardiklari icin muhtemelen temiz bir kizla evlenirler yatmadiklari kadin kalmamisken hem de. aslinda kendileri kari kiz dusurmek icin her yolu deniyorlar ve sahte bir hayat sürüyorlar. hersey ego acligini doldurmak icin mutlu degiller. her yattiklari kiza sonrasinda kasar, kaltak derler ama kasarla yatanin da kasardir bunu dusunmezler. bacım erkek diye bir kavram da var. ayricakizlar da acsin gözünü sucun tamami da erkeklere ait degil. insanlar masum degil
haklisin tamamina katiliyorum hemcinsleriyle kavga edip bunlarin ekmegine yag suruyorlar.. kozlari birini digerine dusman etmek konuyu kendilerinden saptirmak icin ama onlar da er ya da gec ogrenecekler
bilmiyorum ya kizlar da cok bozuldu artik. cinsellik basit birsey. universteye giden bozuluyor onun bunun altinda geziyor bilmiyorum allah hidayet versin. oralcisi de analcisi da hepsi eslerine sen ilksin dicek. erkekler de zaten belli olmuyor bakir ayagina yatcaklar. herseyi pornodan ogrendim derler
bozulmalari ataerkilin systeminin urunu hem erkek hem kadin anlaminda bilincsizce yasayan ve kendine ne yaptigini gormeyen bir toplum virus gibi yayiliyor.. suclamak bu donguyu devam ettiriyor kadinlar gucunun farkina varip geri cekilmeli ve standart belirlemeli ki gidecek biryerleri kalmasin ama Şu an daha azinla yetinen ve kendi degerini bilmeyen kizlar var bu yuzden birinden digerine gitmeye ve kendilerini kabul edecek ve tasiyacak ask arayan bir kizi bulacaklar. biz gucumuzu elimize alinca da suclamaya devam edecekler ama kendimizi ve standartlarimizi korumaz isek durum bu yani ve bizden gidiyor surekli ve bunu da anlamiyor erkekler biz anlicaz mecburen anaerkil devralmadan bu is cozulmicek
evet de sorun su insanlar artik anarkilligi takmiyor gunubirlik yasiyorlar. ben kadin haklarini savunurdum. kadin istedigini giysin o. diye yaftalamicagini. ama bu site de sagolsun baya birseye bakis acim degisti. kadinlar da özellikle univeristede "sozde gecim derdinden" ama aslinda luks hayat yasamak icin kendilerini satiyorlar. bu sistemin devam etmesine sebep oluyorlar. kadinlar az paragoz olmasa guclu olsalar erkekler zaten kadinlari kullanamicak
her kadin kendinden sorumlu ama oyun oynaniyor ve kuranlar erkek kadina da fikri sorulmadi kadinlar oyunda ya yenilecek ya da cikarini bulacak, askin husranini yasayanlar oyunu cikar icin kullaniyor cunku ask para etmiyor cunku erkekler ask aramiyor. kadinda kullanilicam madem kazancim olsun birdaha eli bos cikmayim diyor haksizmi hayir. herseyin ornegi oldular simdi sucluyorlar. acikcasi zor bir durum secimler kisisel ve erkekler sevmeyi ogrenene kadar kadinlar sevmicek cunku ilk ordan vuruluyorlar. erkegin sozu de para etmiyor cunku masum istiyor or*spu dediklerini kovaliyorlar.. bu duzende herkes kendini kaybediyor.. dedim gibi kendimizi yetistirip kendimize gore secimlerden sorumluyuz herkes kendi icin
Seks aptallaştırmaz tam tersine insanın ufkunu açar. Aklı 24 saat veya 5 saat sekste olsa da bu onun zekasını etkilemez. Zaten seks başlı başına zeka ile ilerleyen bir şey. Kendini kontrol etmek farklı 24 saat seks düşünmek farklıdır. Siz doğanız gereği kontrol delisi olabiliyorken erkekler bu kadar kısıtlı değiller. Bu onların suçu değil, bu sizi engelleyen ve baskısıyla size dur diyen toplumun suçudur. Toplumun öğretileri düşüncelerinizi etkilemekte Birisine kızıp herkesi aynı kefeye koymayın. İnsanlardan yine o insanların kendileri sorumludur, bizler veya sizler değil.
Da işte adam sürekli bebek üretmek üzerine düşünüyor elinde tesis olsa üretim rekoru kıracak ya da o öyle sanıyor ama üretmeye var bir heves :) Ama haklısın o kısımla düşünen kritik kararları öyle verenleri bende destekleyemem adam sırf kadını elde etmek için kalifiye mi değil mi bakmadan çat terfi falan olmuyor işi hakeden alsın arkadaş
Zulme ugradigimi dusunsem de erkekligimle ve her uzvumla gurur duyuyorum tum erkeklere ve tum bayanlara cinsel yasamlarinin aktifligi yabda bekaretleriyle gurur duymalarini oneririm yukselmek icin birbirimizin ustune basmamiza gerek yok bence. Erkegim bakirim mutluyum ben bununla barisigim herkes cok farkli olabilir herkese saygilar sevgiler
Valla tebrik ederim güzel konuya değinmissin bu zamanda çok zor adam gibi insan bulmak aklımız hep bir yerlerinmizde çünki buna itiliyoruz... İnsallah bu millet geç olmadan doğru yolu bulur
Yok canim ne alaka, sen hemcinslerini tanimiyorsun, öyle azginlariniz varki, üstümde inmeden 3 sefer bosaliyor, biz erkekler birden sonra 30 dakika ara vermek zorunda kaliyoruz
Profilindeki resim degil Fotograf, Resim cizilir, Fotograf cekilir, insan ingilizceyle entel ve bilgili oldugunu saninca birden sonradan görmede olabiliyor.. Fotografta azdirma görüyorsan, demekki kasitli koymussun ve beni dogruluyorsun, ya göründügün gibi ol , ya da oldugun gibi görün. Burda senin gibi 40 yaslarinda bir Din Hocasi var, Kurandan örnekeler veriyor, Hocalik yapiyor, adamin esiyle cektigi seks videosunu sanalda baska kadinlarla paylastigi ortaya cikti.. Gec sen
yazdigim konuda iki yonlu bir durum yok seks hayatimdan kimseyi suclamadim uzerinizde hak sahibi gibi davranmadim ozgurum seks icin erkeklere evlenme vaad etmedim egom icin de ovgu beklemiyorum bu kendinizle kiyaslayip kendi dunyanizin urunu.. anlatmak istedigin bir konu varsa soru hakkini kullan
ayrica kadinim ve senin beynindeki kadini degil oldugum kadini ve standartlarimi belirliyorum aklinda ki robotlari uretiyorlar siparis hakkin var. olmasi gereken degil oldugum kisiyim iste yanilma noktaniz burasi hayaliniz :)
Yo ben kimseyi suçlamıom, kadın erkek die. sen kendi kendini belirliyor ve yaşıyorsun. Tm ama başkalarıda öyle yapıyor ozaman gelip burda onlar yapınca da böyle herkese saldırma. Neyse farklı frekanslardayız ben sustum
ataerkili sucla hepmizi onun eseriyiz ayrica bana suclama deme suclamadim yaptiginiz igrenclesti kendimizi korumak zorunda kaldik sizden yani konusulacak konuyu veriyorsunuz
Ataerkil varda anaerkilde var bu dünyada. Tamamiyle sen bir tarafa yönelmişsin ve suçluyorsun, ama ortada bir şey var, karşılıklı yapılan. Ha paylar farklı oranda olabilir. Bugünün dünyasında herşeyi yapan kadında var erkekte var
dünyada silahlar kadınların fiziki güçleri yetersizliğinden kendilerini koruma ihtiyacıyla çıkmış olabilir. Anaerkile geçersek bittik, ama dur daha yeni osmanlı kurulacaktı, şeriata geçcez önce. Ahhaha iyisin iyi.
alakasi yok bu yetistirilme tarzi hakkim var kafa yapisi cultur cahillik erkek heryerde ayni burda da var cultur destekliyorsa aziyorlar ve turkiyede bu cultur malesef ama kisiler sorumlu baska kimse degil aman oglum canim oglum yat oglum erkeksin oglum
En İyi Cevaplar