Eşinizle tartıştınız. Barışmak için sadece sözlü ifadeler mi tercih edersiniz, cinselliği mi kullanırsınız?
Ben eski eşimle tartıştığımızda genelde her gece sevişip uyduğumuz için ya ben ya da o yanaştığında benim libidom ya da sinirlerimden da daha yüksekse sevişmemiz ona göre değişik, zevkli, sert ya da romantik olabiliyordu.
Ama her seferinde sinirimi canini yakarak geciriyordum o da sert olmama bayılıyordu😍😍😍
sözlü olarak iletişim kurmaya çalışırım
Evett tüm gece sabaha kadar beni becermesine izin veririm ben
Cinselliği kullanıp karşı koyamıcak hale getiririm genelde
İşte kadın
Reelde Yok böylesi
Varsa ben yaklaşırım uzaktan gözüne kaçarım merak etmeyin gösterin hedefi yeter ;)
Biri Yok mu bana gösterecek ;) şimdi Abazaları seyret çay demle izle attım oltayı bakalım kaç kefal gelecek bamya kadar :)
Öyle tipik Türk erkeği 4-5 giderim muhabbeti ama 2. kata merdivenle çıksalar tamam nefes hemoroid ile birleşiyor malum çıkışta
Kendimden biliyorum :)
Doğru değil tabiki şaka sende gömdün beni :)
Tahmin et iyi düşün iyi yaşa demiş Robert boş
Demişte ne olmuş sanki biz neler diyoruz unutulup gidiyor önemli olan bir eser bırakmak
Cevap
38Cevap
Sanirim hata bendeyse ve farkindaysam bunu kullanirim. Yani farkli olacagi kesin. Onun disinda karsi taraf da hatali olsa ( hic bir sekilde soddet ve ya aldatma yoksa) o zaman intikam almak icinde yol ola bilir. yani kadinlarin elinde olan bir sey istersen gul istersen silah
Onu öyle bir hale getiririm ki ayaklarima kapanır. bu arada ilk defa cinselliğ sorusuna cevap veriyorum.😄😄
Sende olan her kızda var gotunun kalkmasina gerek yok
Ne diyorsun lan sen
Cevap verip oru**spu gibi istek atarsınız ancak mk pi*ci
Yok genel olarak bakmam es geçerim
Ben erkek arkadasımla barışmak için kullanırım ama o kullanmaz ben sinirliyken isterim ama o istemez
Ben hatalıysam mutlaka özür dilerim baktım kem küm ediyo, soğuk davranıyo o zaman dişiliğimi devreye sokarım 😊😊
Harikasin bence her eve lazim senden
@purtuli Her kadın hatasını kabul edip özür dilemez belki ama dişiliğini yeri geldiğinde kullanır bence
Hakkisinntabiki kacyillik evlisin
Sinirli ve küs olunduğunda cinselliğe başka boyut geliyor
İşte ben de bu yorumu yapacaktım da önce davranılmış ne yazık ki
İki kişi arasında cinsellik olunca birbirinizden vazgeçmelerinin zor olacağı düşüncesindeyim
Bunu yaşamış gibisin sanki
Bence barışmak için sevişmek en güzel yöntem. Mesela geçen trafikte bir dolmuşçu ile tartıştık. Çektik kenara, sonra da; "Ver Allah'ım ver, ver Allah'ım ver." Sinir stres hiçbir şey kalmadı ondan sonra ikimizde de.. :)
Önce sözlü olarak barışırım sonrası onun da hoşuna gidiyorsa yatakta devam eder tabi ki.
Ne icin tartistigimiza bagli.. eger ciddi bir konu ise yanina bile yaklasmam.. ama kisknclik ve bunun gibi bir konu ise dalis yaparim...
KavgNin sonun yatakta biter kus olmadan ki evrede kesin cozum😈
Barışma seksi kesin çözüm.. en ateşlisi 😉
cinsellik en güzel barışma yöntemi
Kesinlikle 5 xper
erkek arkadaşımla 3 ay gibi bir süre ayrı kaldık sevişerek barıştık :D
Etkili diyorsun yanii
@black_angel0635 hemde nasil
nasıl
Faydalanacagim bir durum varsa daydalanirim tabi,
Barisma sirasinda yasanan seks siddetli hizli olmali 😉
Evet kullanırım.. bir zamanlar bir sevgilim vardı onunla anlaşmamız öyleydi.. 😂😇 ne olursa olsun yatağa küs girmeyecektik.. 😇
Cinselliği kullanırım
E tabi :(
😂😂😂
Yeter be diyip dudağına yapışırım. Gerisi gelir zaten 😉
Önce gönlümü alacak sonra verecem
Heralde en son biten kutusunu bitarafiniza sokuyosunuz fuze gibi duruyo
Kız arkadaşım ile 2 ay ay küstük ayni mekanda karşılaştık umursamadım mesajda hoşgeldin haliylen bende Hoşbulduk mekanda. Beraber çıktı eve geçtik gerisi 🙈
Kadınların genelde yaptığı bu değilmi. Cinselliklerini kullanarak amaçlarına ulaşmak?
Kullanılır ise de yarar
Cinselliği kullanırım , yatakta mutlu olan bir kadın her şeyi tolere edebiliyor.
Kim ne derse desin kadınların en büyük silahı cinsellik. Erkeklerin ise hediye...
Bazen kavga sonrasi yukselen duygulari cinsel yolla aktarimi fazlasiyla cekici olabiliyor..
Onun da hoşuna gidiyorsa neden olmasın?
Kullanırım her zaman da işe yarar
kadınlar kullanır önemli bir silahtır
Görülüyor ki kadinlar erkekleri süt dökmüş kedi ye boyle çeviriyor o yüzden evlenince pamuk gibi oluyor bu erkekler 🤣🤣
evli çiftlerun barıştığı ve gizli olayların ortak yeridir yatak ve seks
Ben sevgilimle ne zaman kavga etsem yapisiyor bana hep aynı taktik
Tabiki faydalanırım. Ufak bir şeyse sorun , eşim de faydalansın hemen barışalım 😊
Vay be olaya bak ozaman sizde kavga seks demek
Ufak bir tartışmaysa neden olmasın ki 😂😂
Evlimisin sen
Degilim 😊 bunlar planlamalar kurgular ama tabiki hayata geçecek
Daha tanışmadık belki ama kociskomi seviyorum 😍 ınsallh bir yerlerde surtmuyordur
Ohoo d
Noldu
Bilemem hayaller hiç hayatında seks yaptn mı
Evet malesef yaptim. . Sevgilimde bu barışma seksini kullanmıştım. Etkili ve cok zevkli
😂😂
Ama tabi Şu an günahından pisman olmuş tevbe etmiş bu haldeyim. Artık kocacigimi bekliyorum
Ben arabada yaptım d
Ben arabada hic yapmadım. Belki ilerde kocamla yaparim
Acayip şeyler yaşadm dinlemek istersen anlatim
Yok canim 😂
Noldu ya korktun mu
Bn seni iki saattr soruyu soran zannediyorum 😂 degilmissin
Ya ne var sohbet etsek
Yok me kprkcam da uygun değil bosvee
Ya ne olucak sıkılınca engellersin
Haha. Barıştıktan sonra yaparım
O arada o neler yapar
Haksızmıyım ;)
Barışma sexsi en güzeli hem sinirini at hem barış 😂
Barışma seksi candır. 😉 Genelde eski nişanlım kullanırdı bu taktiği.
Çoğu kişi koz olarak kullanıyor malesef
Kullanırım eşim olursa.
Haksız olan bensem evet
Sözlü
Anlamadim sozlu derkwn
Tabi ki. Geçen kavga ettik ertesi akşama seks yaptık 😂
Özür dilerim hatalıysam sonra seks yaparız,😂😂
Eşim veya sevgilim olsa cinselligi tercıh ederım
Genelde kadınlar kullanıyor bu yöntemi 😁
Kullanırım
Deli gibi si. kisirim
Neden olmasın
Hatalıysa koltukta yatsa daha iyi
Sen olayı yanlış anlamış sın koltukta yatmak nasıl oluyormuş baksın bir
Kolay kolay af etmem bide suçlu ve inat ediyorsa
Bence yapılmamalı barıştıktan sonra daha uygun
En güzel barışma şekli bu olsa gerek :)
barışma sexlerı her zaman daha ateslı oluyor
Neden tartıştığımıza bağlı.
Olabilir denemedim ama
Kesinlikle faydalanırım
Mümkün ve güzel birşey
dişi istiyorsa erkekte hakkını vermeli
Barışmadan veren kadın varmı?
Hayır asla
Kullanmam kesinlikle
Faydalanmak olur o zaman 😏
benim eşim için farketmez. odun zaten.
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar