İlk heyecan, ilk öpücük, ilk dokunuş.. Elini tuttum yapma der gibi gözlerine baktım Tamam bir şey yapmıyorum bak çektim ellerimi dedi , Gülümsedi ve daha sıkı sardı sarmaladı...
İlk heyecan, ilk öpücük, ilk dokunuş hayaliniz neydi, aslında ne oldu?
7-8 yaşında falandım ikimizde profesyonel gibiydik ilk opustuk sonra tenlerimiz değdi cinsel organların işlevini bilmiyorduk onlar bize dahil olmadı ama hoşumuza gidiyordu şimdi şimdi anlayabiliyorum bunu cinsellik içten gelen bir dürtü
ilk dokunusta galiba 7-8 yaslarindaydim karsi cinsimi gördüm ve dokunduk birbirimize. karsi cinsimle daha yakindan tanisacam diye kalbim cok hizli atiyordu ve son derece heyecanliydim. ilk öpüstügümdede gine o yaslardaydim... son derece heyecanliydi. Vay be ne gunlerdi biz onlara giderdik sik sik misafirlide, onlar bize gelirdi oynardik odada ailelerimiz sadece oyun oynadigimizi dusunurlerdi :D cocukluk iste
Olmaz mıı ya nasıl okumaya usenıp dırek sonları okuyorsak sekstede öyle işte ondan sonra cınsellık kategorısınde bı ton mutsuzum kocam sevgılım dırek gırıyor bosalıyor bende kalıyorum tek basıma dıye soru var ön sevısme şartttttt😂haydar dumene baglattın benı allah ıyıkıgıbı versın
Bende sadece evleneceğim kızla özel olan herşeyi yaşarım Yani ne zaman evlenirsem Şimdi gidip başka bir kızla herşeyi yaşasam misal evleneceğim kızın yüzüne nasıl bakarım ben Herşey evleneceğin eşin ile olur benim düşüncem budur
Öpüştüğümde ilk olarak 13-14 yaşlarında falandım şu an hala sevgiliyiz 13-14 yaşlarında şu anki gibi ateşli olmuyor ama tabi ki beklediğim performası o günlerde alamamıştım acısını yatakta çıkarıyorum😎😎😎😎
bak buna kimse inanmaz ya hem soruyu soruyorsun hemd yok diyorsun belki yasadıkların olaylar sana bunlaruı söyletiyor ama genc ken liseli yıllarda vardır illah kurdugun bişeyler ya
aslında hayallerim oldu yağmurlar altında sarılarak gözlerimiz kapanarak öpüştük ama daa önceden kurduğum hayalde alt tarafın kontrolsüz bir şekilde büyüyüp karşı tarafa temas edeceğini yoktu tabiki ;) ilk başlarda korkar yanlış anlar diye düşünerek geri çekiyordum ama daha sonra alışıyorsun daha da vakit geçince o büyüyen yerleri dokunsun istiyorsun hatta sürtünmeye başlıyorsun adım adım ilerliyorsun ;)
Yalnız kaldığımızda yanagindan öpmüştüm yapmaaaa dedi ve gözlerini kapadı. dudaginin kenarı yine yapmaa ve yavaşça dudagindan dakikalarca.. harika ıslak ve sehvetliydi
Profil senin ise eğer kızıcam çünkü tipinde bir şey yok. Ayrıca hep diyorum dış görünüş güzellikler fizikselleştiriliyor en iyi , en yakışıklı güzel vs vs vs ego bunlar kimse kimseden çok üstün değil.. Bu tür şeylere kapılmayın insanları mutsuz etmekten başka bir şey değil..