Flörtüm varken başkasıyla cinsellik yazdım, ona söylemeli miyim yoksa susup vicdan azabıyla mı yaşamalıyım?

Güncellemeler
4 ay
Ama çok kötü hissediyorum yaaa bir şey yaşamadım sadece konuştum ama lanet olsun bana ya cidden bunu nasıl yaptım gerçekten onaa bağlanmamak için ve hormonsal oldu
Flörtüm varken başkasıyla cinsellik yazdım, ona söylemeli miyim yoksa susup vicdan azabıyla mı yaşamalıyım?
Cevapla