Ama çok kötü hissediyorum yaaa bir şey yaşamadım sadece konuştum ama lanet olsun bana ya cidden bunu nasıl yaptım gerçekten onaa bağlanmamak için ve hormonsal oldu
Ben sana olacağı anlatayım. Flört ettiğin kişiye anlatırsan olanı biteni. Ya senden ayrılır ya da kabullenir ki bu hiç hoş olmaz resmen karakter genişliği olur ve zaten seninde karakteri geniş bir erkekle olacağını sanmam. En doğru yol susacaksın
Hayır yemin ederim kaç gece üzüldüm. Kendi içimde kendimi yerin dibine soktum. Dedim boğul oradan uzaklaştırmaya çalıştım kendimi ondan ama yapmadım. rezillik ve iğrençlik. kabul ediyorum. guven kırıcı olduğunu da biliyorum
İnsansın elbette hata yapılabilir. Arzuya şehvete kapılmışsın bu hepimiz için geçerli. Sonuçta hormanlarımızın kontrolü bizim elimizde değil. Üzülmüşsün pişmansın yeteri kadar yıpratmışsın kendini. Herkes neler yapıyor seninkisi masum bir hormonel bir durum. Ayrıca kim kontrol edebilmiş ki hormonlarını sen edeceksin dimi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Neden ihtiyacını başkasıyla yaşadın flört ettiğin kişi dururken neden başkası
Çünkü o benim için evlenilecek birisi ve beni kolay elde etmesi istemedim
Yani iştahlansın bana diyorsun. Siz kadınlar var ya... Cini veresiye şeytanı taksitle s*k*ersiniz. 😁
Hayır diğerleri de elde etmedi sadece özel olsun ama ona guvenirsem diye sadece gerçekten değer veriyorum. ama diğerleri gibi görmek istemiyorum.
Ben sana olacağı anlatayım. Flört ettiğin kişiye anlatırsan olanı biteni. Ya senden ayrılır ya da kabullenir ki bu hiç hoş olmaz resmen karakter genişliği olur ve zaten seninde karakteri geniş bir erkekle olacağını sanmam. En doğru yol susacaksın
Hayır yemin ederim kaç gece üzüldüm. Kendi içimde kendimi yerin dibine soktum. Dedim boğul oradan uzaklaştırmaya çalıştım kendimi ondan ama yapmadım. rezillik ve iğrençlik. kabul ediyorum. guven kırıcı olduğunu da biliyorum
İnsansın elbette hata yapılabilir. Arzuya şehvete kapılmışsın bu hepimiz için geçerli. Sonuçta hormanlarımızın kontrolü bizim elimizde değil. Üzülmüşsün pişmansın yeteri kadar yıpratmışsın kendini. Herkes neler yapıyor seninkisi masum bir hormonel bir durum. Ayrıca kim kontrol edebilmiş ki hormonlarını sen edeceksin dimi.
Sadece yazdıysa sorun olmaz olmasaydı iyiydi olmuş yapacak şey yok
Hiç konuşup da onun kafasını karıştırma ders al pismanligindsn birdshs yapma
flortunle bu konuları kousan bırı mısın pekı?
Anlık olabilir diye düşünüyorum sevgilin değil sonuçta söylemek zorunda değilsin buradan biriyle mi yaşadın
Evet gerçekten gerçekten çok pişmanım
Neden pişman oldun ki mesajdır sadece muhtemelen konuşurken rahatladın mı
Hayır be hoşlandığım erkeğe neden bunu yaptım diye
boş ver bence düşünme böyle
Hiç bir şey olmaz keyif aldıysan ne ala hiç kafana takma zevkine bak
Ama kendimden nefret ediyorum ya
Neden ya sen kendin değerlisin her zaman unutma zevk için de her şeyi yapabilirsin
Hayır kendimi o kadar kötü ve ucuz hissediyorum ki anlatamam of
Ben senin moralini düzeltirim istersen
Abi sus aman
Sen bilirsin
Neyi flörte söyliceksin aek yediğin bokları mı
O senin vicdanına kalmış
Kimseye söyleme.. Bak hayatına
Bu kadar iyi olmayın mesela
Oda başkasıyla konuşuyordur merak etme
Hayır olsun ama brn çok kötü biri oldum ofg
Bişey olmaz
Çok takma
Flörtmüş boş ver
vicdan azabi yokki sen böyle devam et
Neden yaptın lo
Güvenilir kız değilsin
Flört sonuçta boş ver
Sus ve vicdan azabı çek
Buradan biriyle mi
Sal kanka
Sus yaşa
Söylemelisin
Susman daha iyi