Yaşadığım cinsellikleri söyleme konusunda kararsızım sizce ne yapayım?

Ben eskiden 2 kişiyle cinsellik yaşadım aslında anlatacaktım sevgilime ama sonradan kafaya takmasından endişelendiğim için anlatmadım dinen de zaten anlatmamak lazımmış evlenmeyi düşünüyor benimle bazen üzülüyorum sizce doğru olanı mı yaptım?
Yaşadığım cinsellikleri söyleme konusunda kararsızım sizce ne yapayım?
Cevapla