Merhaba!
bence her iki tarafta taşımalı özellikle ateşli ilişki yaşayanlar yanından asla ayırmamalı güzel geceleriniz olsun?

Merhaba!
bence her iki tarafta taşımalı özellikle ateşli ilişki yaşayanlar yanından asla ayırmamalı güzel geceleriniz olsun?

Bence her iki tarafta taşıyabilir
Erkeğin
Cevap
9Cevap
Ben bekarken taşıyordum sonra o azgınlıkla unutıyordum kullanmayı
Şimdi evli misin
Evet
Allaha şükür
Erkeğin sorumluluğunda bence tabii prezervatif Taşıyan eskort kadın bile gördüm burada orası tartışılır
Kimsenin taşımasına gerek yok evlilik dışı ilişki olmadıktan sonra
Üzerinde taşımıyorum ne gerek var lazım olursa al marketten 😅 kullan
Kadın taşısın benim cüzdam dolu
Sağlığını düşünen her bireyin sorumluluğu
İkisi de düşünmeli hazırlıklı olmalı
Ben tasirsam o takar
Hiç taşımadım şuna kadar.
Erkeğin
İkisi
İki tarafında
erkeğin tabikide ya
bence senin annenin sorunu
Her insan ailesinden gördüğünü söyler üzgünüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar