- Cinsel Yaşam konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence ikisi de götürmeli. Hem reklam tanıtım yapmış olurlar, hem de yaşayacakları her türlü rezillik için de işin kılıfını bulundurmuş olacaklar. Yani kadın erkek bana kazık atarsa (a pardon kondom getirmeyi unutmuşum deyip yamuk yaparsa) aa çantamda olacaktı deyip kaçanı yakalamak varken, işin de b. kunu çıkarmamak lazım...
POnçiğim çok komik bunlar. Aşık olmadığım hiç bir kadın ile yatmama. Çocuk sahibi olacak kadar iyi anlaşıp, evet demediğim kadın ile de babak yapmaya karar verene kadar da etin ete girdiği anlam da cinsel birleşme yaşamam. Herkes aklını başına alacak. Cinsel birleşme hakkı sadece ve sadece çocuğumun babasına aittir diyen gerçek ve aklı başın da kadınlar bekliyoruz artık...
05 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍 Çok haklısın Erhan insan sevdiği kişiyle bunu yaşamalı ve yaşatmalı
- +1 yıl
Anlayın artık kondom üreticilerinin tek amacı insannları, soyları kirletmek, yok etmek, her şeyi kolaylaştırıp kim kimeleri, dum dumaları yaymak. Ve sadece para para para kazanmak. Yoksa kondomların kullananlara verdiği hiç bir ekstere haz, mutluluk, yakınlık, his te yok yani...
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Ben zaten nasıl kullanıyorlar bundan nasıl zevk alıyorlar onuda hala anlamış değilim
- +1 yıl
Aynen de öyle. Aşık isem aşıpım, aşk ile ise de sonuna kadar gider, hiç korkmama, yaşanması gerekenler de yaşanır, asla pişman olmam, sorgulamam, hamile kalacakmışlardan korkmam. O kadın ile yatmış isem, her şey de kabulümdür...
En İyi Cevaplar
Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yani iki tarafta korunmaya önem veriyorsa ikisinden birisi götürebilir...
Bazı erkekler prezervatif kullanmak istemiyor ama kadın korunmak için yanında taşıyabilir ve kullanmaya zorlayabilir... Aynı şekilde erkekte korunmak için prezervatifini yanında taşıyabilir...00 Yorumla
- Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTabikide erkek götürmeli ama kadın getirirsede büyük sürpriz olur
182 Yorumla- +1 yıl
Birde kendi eliyle takarsa asıl sürpriz bu olur 😂
- +1 yıl
Eliylemi yoksa agziylami 😊
- +1 yıl
Hangi uzvunu daha iyi kullsnabiliyorsa onunla yapsın 🤣
- +1 yıl
Oda mantıklı ama erkeğin hangisini istediği daha önemli bence 😊
- +1 yıl
Hangisini daha çok ister peki küçük bey 😂
- +1 yıl
Ben ağzıyla takmasıni tercih ederim 😀 peki sen nasıl takardin partnerine
- +1 yıl
Ben hiç kullanmazdım küçük bey 😂 kondom kullanmayı hiç sevmiyorum çok yapay bir ilişki hissi veriyor oyuzden de kondom çeşitleri fiyatları da hiç ilgimi çekmiyor açıkçası, tabi kullananlara saygım sonsuz tercih meselesi tabiki
- +1 yıl
Mesela yani dedik açıkçası bende kullanma taraftari değilim hissetme duyusunu yitiriyor
- +1 yıl
Kesinlikle öyle gerçekten
- +1 yıl
Soruma cvp vermedin ama halan 😀
- +1 yıl
Çok dogru
- +1 yıl
Hangisi doğru 😊
- +1 yıl
Kadın hangi uzvuyla takmak isterse onla taksın
- +1 yıl
@HakanUmraniye34 hangi soruna cevap alamadın hakan anlamadim?
- +1 yıl
@Anofel_anofel anladım pardon
- +1 yıl
Cevap alamadığım soru sen hangi yontemi denerdin partnerin kullanmak istedigini farzetsek
- +1 yıl
Hımmm benim elim daha yetenekli sanırım çünkü muhasebeciyim bilgisayarda parmaklarım hızlı , ortaokul birinci sınıftsn beri amatör abiye elbise modeli çiziyorum ve resim yapmayı çok severim , ev ve mutfak hayatına çok düşkünüm mutfakta yeni şeyler denemeyi üretmeyi çok severim oyuzden de elimi kullanırdım çünkü insan hangi konuda yetenekli ise o uzvunu kullanmalı ki başarıya ulaşsın diye düşünüyorum
- +1 yıl
- +1 yıl
Aaaa bana da muhasebeci lazımdı 😀 bende saglikciyim elim hafiftir bende elimi kullanırım 😊 yemek konusuna da gelince farkli tatlara hayir demem merak etmedim değil yani
- +1 yıl
Sayfaya bakarsan aslında birkaç değişik şey yapıp görsel soru olarak paylaşmıştım
- +1 yıl
Bakarım da resimden tat alma özelliğim yok maalesef
- +1 yıl
Mesela bir kere yalancı suşi deniyim evde dedim okadar iğrenç olduki anlatamam 😂 bir kere yedik ve çöpe gitti 😂 ilk ve son suşi denemem oldu 🤣
- +1 yıl
Yalancı mantı gibimi 😀
- +1 yıl
Sen yap bana kargola bende sana puan verim karşılığında olmadı kış ayları yaklaşıyor sana atom sarı serum yollarım 😀
- +1 yıl
@HakanUmraniye34 sen sağlıkçımın gerçekten hakan çok iyiymiş evet ama sağlıkçıların ya da doktorların heosinin eli hafif olmuyor ama ben en son serum taktirdigim da bütün kolum morarmıştı 😂 bir hafta kolum mor gezdim bee 🤣 yinede isyan etmedim 😂
- +1 yıl
Elim hafiftir ve damar bulma konusunda iyidirim 👍😀 sen nekadar yenekde acemisen ben isimde iyidirim 😀
- +1 yıl
Bı iğne vururum hissetmezsin bile iki gün topal yürürsün okadar 😀😀
- +1 yıl
Şaka bir yana siz gerçekten saygı duyulacak bir mesleğe sahipsiniz ve işiniz okadar zor ki gerçekten sabır istiyor ve bu ülkede de hakettiği değeri görmeyen bir meslek Allah sizin eksikliginizi göstermesin inşallah başımızdanda eksik etmesin ama para için yapılacak bir meslek değil bu işi sadece sevdiğin için yapabilirsin oyuzden de emeğinize herzaman saygı duyarım
- +1 yıl
Hangi hastane çalışıyorsun hakan söylede oraya gelmiyelim bari 😂
- +1 yıl
Ben yemek konusunda acemi değilim ama bazen her denediğin şeyde güzel sonuç vermeye biliyor önemli olan onu deneyerek öğrenmen degilmidir zaten hayatın döngüsü bu şekilde deneme yanılma yöntemiyle doğruları buluruz öyle degilmi sayın hocam
- +1 yıl
Meslegimo seviyorum birilerinin derdine derman olmak güzel bişey insanlar hastayken daha masum oluyor ve benden bundan faydalanıyorum elimden gelenin en iyisini yapıyorum sen yaşadığın ilçeyi söyle bana bakalım denk gelme ihtimalin var mı ozaman bende hastanemi söylerim sana 😀
- +1 yıl
Yemek konusuma gelincede ev yemegine hastet kaldik zaten güzel olmama şansı yok zaten elinizin hastanede bı denk geliyoruz ev yemeklerine oda nekadar iyi olabilirki
- +1 yıl
İstanbul gungoren burası inşallah burdaki hastanelerde değilsindir de denk gelmeyiz 🤣 tek parça gelip 8 parça çıkarım artık 🤣 ben senden korkarım birde dişçiden çok korkarım. 😂
- +1 yıl
Ben Anadolu yakasıyim sansina küs benim gibi birini kaçırdın maalesef 😊
- +1 yıl
Hastane yemekleri gerçekten öyle ben refakatçi kalmıştım geken yemekler buz gibi tatsız tuzsuz çorba lapa gibi oluyor genelde ama mecbur tabi yiyorsun çünkü jantın fiyatları da bir okadar uçuk oluyor
- +1 yıl
Mecbur yiyoruz zaten bazende rest cektigimiz oluyor tabiki ondan zaten ev yemegine Hasret kaldık diyorumya 😀
- +1 yıl
Hakan keşke ben sana geçen gün rastlasaydım yaa çünkü dudağımın kenarında uçuk çıkmıştı bayağı kabarcık kabarcık oldu canımda çok acıyordu vazelin vss sürmüştüm geçmedi sonra eczaneye gösterdim uçuk olmuş ama ben sürekli oynadığım için de enfeksiyon kapmış bana bir tane krem verdi Alviras di sanırım çok şükür şimdi geçti
- +1 yıl
Dedim ya sizin mesleğiniz para için yapılacak bir iş değil ama bu meslek nasıl bir şey biliyormusun bir insana şifa oluyorsun derdine derman buluyorsun bunun verdiği o huzur parayla satın alınamaz o vicdan rahatlığıyla uyumak nasıl güzel bir duygudur kimbilir
- +1 yıl
Böyle durumlarda birçok krem var uçuğa iyi gelen oynamak yanlış bişey geçme süresini uzatır elindeki bakteriler falan E ve C vitamini uçuk cikmasina engel vitaminler tüketmeye çalış
- +1 yıl
O yorgunlukla mışıl mışıl uyuyorum 😀
- +1 yıl
Bidaha oynarsan uçugunla iğne yaparım sana 😀😀
- +1 yıl
Anadolu yakasindamısın çok şükür 🤣 demekki denekki sana rastlams ihtimalim yok 😂 ama iyi olucak hastanın da doktor ayağına gelirmiş derler 😂
- +1 yıl
Hakan kullandım işte kremi 2 3 geçti zaten dedim ya ben eklediğim için enfeksiyor kapmıs
- +1 yıl
Evlerede hizmetimiz var sen rahat ol evde serum igne tansiyon şeker vs. Ahahaah 😀
- +1 yıl
Kötü bir sağlıkçı değilim ya okadar gömme bizi 🥺
- +1 yıl
Bütün güzelliğim gitmisti 😂😂 ben hatta burada görsel soru olarskta atmıştım 😂 sağolsunlar ama hepsi yardimci olmak istemiş fikirler sunmuştu kimisi üstüne limon sur diyen olmuş karbonat iyi geliyor diyen olmuş , uçuk kremi kullananlar krem isimlerini atmışlardı ama en güzeli eczaneye gidip göstermek daha mantıklı geldi çünkü sağlık bu ihmale gelmez diye düşündüm
- +1 yıl
C ve E vitamini kullanırsan iyi gelir sürersen degil 😀 guzellige gelincede fotona bakmadım dur bı bakım ya
- +1 yıl
Eczaneye gitmek daha mantıklı bir hareket
- +1 yıl
Bende sana kötü sağlıkçısın denedim ki sen kendin dedin bir iğne vururum hiç hissetmessin sadece iki gün topal gezersin diye 😂 sen öyle diyince korktum 😂
- +1 yıl
Korkma korkma şaka yaptım tabikide işimde iyidirim
- +1 yıl
Böyle duygusal konuşma leynn benide ağlatacaksın şimdi 🤣 hastayım senin şu yorumlarına 😂😂
- +1 yıl
Sen sağlıkçıyım dedin ya hakan tam olarak branşın nedir peki
- +1 yıl
Bak ağlamak olmadı 😀 şimdi sulu sulu makyajin akicak falan güzellik mahfolucak 😀
- +1 yıl
Benim branşım paramedik acil mudale için eğitim aldım asıl görev yerim ambulans ama şuanda hastane acilindeyim
- +1 yıl
En zor bölüm desene acil bölümü insanı çok ürküten bir bölüm aslında ve saniyelerle yarışmak bilmiyorum ya çok zor bana göre değil
- +1 yıl
Aynen çirkindim uçuk çıkınca daha da çirkin oldum 🤣 duygulandım lann kıyamam bana 😂
- +1 yıl
Artık zor değil benim için oralar evim gibi oldu yani sen nasil evinde rahatsim bende orada rahatım duygulanma kız gozlerine su serp de inandırıcı olsun biraz 😀😀
- +1 yıl
İyisin bu arada çirkin degilsin yani 🤔
- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
- +1 yıl
Keşke dudağımda uçuk çıkınca acile sana göstermeye gelseydim 🤣 neticede buda acil bir durum benim güzelliğim söz konusuydu çünkü 😂
- +1 yıl
Ben sana gelirdim hakan " doktor bu ne diye sormadiktan sonra yaşamanın ne anlamı var 😂
- +1 yıl
Gelseydin mudale ederdim tabikide özelliklemi bana geliceksin onca kişi varken 😊
- +1 yıl
Aaaa ben mudalemi özenle yapardım özel ilgilenirdim seninle yakindan 😀
- +1 yıl
Cem yılmaz sahnesini de hemen iyarlamışsın 😀 doktor bu ney😀😀
- +1 yıl
Ben sana özellikle gelirdim hakan sen doktor değilmisin sana muayene olmak için gelirdim 😂 sen çok kalabalık olursa bana torpil geçerdin artık bu daha acil bir durum diye 😂 ben sedyede yatardim acilde sen " açılın açılın ben doktorum diye gelir bana hemen müdahale ederdin o hsssas ve hafif ellerinle 😂
- +1 yıl
Seni muayene odama alırdım tabikide herkesin içinde muayene etmek. olmaz. dimi 😀 o canladirdigin sahnede filimlerde oluyor genelde senim gibi güzel çekici bir bayan gelmiş uçuğuyla birlikte 😀😀
- +1 yıl
Ya hakan benide güldürdün hee 🤣 hınzır şey seni 🤣 açılın açılın ben doktorum " neyi var hastanın dudağında uçuk çıkmış " 😂
- +1 yıl
Hafife alma ama uçuğu ya enfeksiyon büyürse ucukda yayılırsa başka yerlerine onun için özel muayene şart lutfen odaya gevermisiniz hanımefendi 😀
- +1 yıl
Doktor olan sensin 😂 sen ne dersen ben onu yapmak zorundayim zaten öyle degilmi sayın hocam 😂
- +1 yıl
Tabikide hastam odaya geç sedyeye uzanın lütfen 😊
- +1 yıl
Ben hastaneye mecbur kalmadıkça gitmem Hakan o ortamı da sevmiyorum resmen ruhen hasta oluyorum çünkü duygusal bir yapım var bu tür seylere de yaradılışim hiç müsait değil çok etkileniyorum ben haber bile izlemeyi pek sevmiyorum dedim ya hiç bana göre bir iş değil ben çaresiz insan görmeye dayanamam ağlarım hemen ceneza işlerini de gelemiyorum ben heo güzel haberler alacağım bir hastane ortamına gitmek isterdim mesela doğum gibi ya da ufak tefek rahatsızlıklar olabilir onun haricinde hastane ortamıni sevmiyorum
- +1 yıl
Ama siz nasıl etkenmeden durabiliyorsunuz bu durum hayatınızı nasıl etkiliyor olumlu ya da olumsuz bilmiyorum
- +1 yıl
Ozaman şöyle yapalım güzel haber vererek sana mudale yaparız aaaa hanımefendi ne güzel bir uçuk bu ay çok güzel çok yakışmış sizi bambaşka biri yapmış çok sexsi olmussunuz ucugunuzla ya senin ucuguna ölürüm ben kadın beni benden aldın uzanda şu sedyeye o güzel ucugunuza dokunim 😀😀
- +1 yıl
İşimiz bu dedikya etkilenmek yok bizde soğuk kanki olmak var meslegimizde bana da. muhasebe sıkıcı gekiyor baktığım zaman nasıl dayaniyorsunuz o ortama hergun hesap kitap faturalar falan
- +1 yıl
Birilerinin galiba yemek yapma saati geldi kaybolduguna göre 😀 mesaj atarsan konuşmak güzeldi seninle hoş sohbet oldu sevinirim yazmana
- +1 yıl
Aa doktorum civanım yorum yazmış 😂
- +1 yıl
Kusura bakma şimdi gördüm daha yorumunu
- +1 yıl
@HakanUmraniye34 aynen öyle oldu canım işten eve geliyorsun yemekti bulaşıkti derken zamanın kalmıyor ki fırsat buldukça da buraya giriyorum işte vakit geçiyor , birde havalardan mıdır nedir bugünlerde çok halsiz ve yorgun hissediyorum kendimi bıraksalar uyuyup kalıcam 😂 her sabah arabada ön koltuğu kaynanasına kaptırmış yeni gelin gibi uyanıyorum 😂 öyle şaşkın öyle bezmiş öyle mahsun 😂
- +1 yıl
Günaydın o nasıl bir benzetme yeni gelin gibi Allah aşkına ya 😀😀
- +1 yıl
Doktorun civanın seni ozledi 😀
- +1 yıl
Bu arada adın neydi hastam olduğuna adını bilmem lazım 😊
- +1 yıl
Bu arada bu güzel konuşmaya devam ediceksek şahsen sevinirim😊 mesajlasabilriiz normal olarak 🙏 yorumlar okadar fazla olduki kaydır kaydır assaya inene kadar epey zaman geçiyor 🥺
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn iyisi gidip beraber alınmalı 😂
110 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ortak odenmeli ayrıca
Cevap sahibi+1 yılAhaha en çok kim zevk alıyorsa o daha fazla versin para ozaman 😂
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın 😂 cinselliğe yeni bir boyut kazandırdın küçük bey 😂 bencede cinsellikte en çok keyif alan taraf kondomun parasını ödemeli 😂 aksi takdirde ilişkiden men edilmeli 🤣
Cevap sahibi+1 yılBilimsel veriler kadınların erkeklere oranla daha fazla haz aldığını söylüyor🤷😂😂
- +1 yıl
Oyuzden sanırım kadınlar kaçacak delik arıyor 🤣 ta başlarının ağrısı tutuyor ya yorgun oluyorlar 😂 erkekler haz almadığı için pek cinselliğe sıcak bakmıyorlar demekki 😂😂
Cevap sahibi+1 yılSenin söylediğin ile benim söylediğim çok farklı şeyler 😂
- +1 yıl
Sen olaya bilimsel yaklaşmışsın bende teorik ve gerçekçi yaklaştım 😂
Cevap sahibi+1 yılBu güne kadar bir kadın ile girdiğim hiç bir tartışmayi kazamanamadim bugünde öyle olacak sanırım 😂
- +1 yıl
Çünkü kadınlar herzaman haklıdır 😂😂 sen hiç bir kadının hatasını kabul ettiğini gördün mü 😂 heo zeytinyağı gibi üste çıkarlar 😂 Allah çenemize zeval vermesin inşallah gerisi hallolur 🤣
Cevap sahibi+1 yılBende tam onu soylemek istedim zeki kadinin halı başka oluyor 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılUzun yıllardır geri çekilmeyi başarıyla uygulayan biri olarak kondom kullanmayı tercih etmiyorum. Zevkimden taviz vermeyi sevmiyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Çünkü sen bir akrep erkeğisin isini aşkla yapip hakkını verdiğin için kullsnmaman da çok normal geliyor bana göre
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤗
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 🙋
Cinsel Yaşam konusunda 4,7b cevap paylaştı. Erkeğin cüzdanında her daim olmalı :D
14 Yorumla- +1 yıl
En elzem ihtiyaçlardan çünkü 😂😂
- +1 yıl
Hatta koli koli alınıp stok yapılmalı 😂
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍
Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kondom kullanmayı sevmiyorum. Tamamen yapay bir ilişki gibi geliyor bana.
Bu yüzden de güvenmediğim hiçbir kadınla o kadar yakınlaşmıyorum.
Korunma meselesine gelince gebelik için iyi bir korumöa yöntemi evet ama birçok başka seçenekte mevcut. HPV konusunda zaten hiçbir işe yaramıyor. Özellikle bu sebeple kesinlikle her önümüze gelenle cinsel temasa girmekten kaçınmalıyız
15 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 onu her önüne gelenle ilişkiye girenlerin düşünsün
+1 yıliş şansa bırakılmamalı her iki cinste de prezervatif olmalı
14 Yorumla- +1 yıl
Hatta birlikte alınmalı ve ortak ödenmeli 😂😂
- +1 yıl
kesinlikle öyle :D :D
- +1 yıl
Netice de zevk ortaksa her şey ortak olmalı 🤣
- +1 yıl
sonuna kadar katılıyorum :D
- Cinsel Yaşam konusunda 495 cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar ilişkilerin arttığı bir ortamda çok gerekli bence. Erkek taşımalı. Ama burdaki gibi sadece kendi zevkine odaklanan gereksizler içşnde kadın tedbir amaçlı bulundırmalı. Kapacağınız Allah korusun bir HİV ömür boyu başınızın belası olur. Tedbir iyidir.
00 Yorumla Erkeğin getirmesi gerekir ama kadında işini şansa bırakmamalı , yetersiz kalabilir yırtık çıkabilir
14 Yorumla- +1 yıl
Yani oda farklı bir bakış açısı tabiki ben bir kadının bunu yanında taşımasını hoş karşılamıyorum
- +1 yıl
Doğrudur saygı duyarım 🖐️ dedim ya bakış açısı her fikre saygimiz sonsuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılEt ete değecek 👍
Prezervatif kullanmayı sevmiyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍👍
- Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen genelde kullanmıyorum tercih etmiyorum Çünkü Et ete değmeyince zevk alınmaz o ilişkiden o ilişki İlişki değildir yani Affedersin burada özür dilerim hocam prezervatifler vajina yapacağım ama Hacı Şakir sabunu deler onu yaparım
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. Eşinle bu işi yapacaksan araya lastiği gerek yok ama eşle değil buni başkasıyla yapacaksak her tür cinsel hastalığa karşı tedbir amacıyla biz götürelim öyle yapalım bu işi kadına yuklememek gerekir.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKadın taşımalı erkekler taşıyor mu hiç sanmıyorum
Hiç deneyimim olmadı ama düşüncem böyle
Ama tercihen condomsuz denerdim sadece hastalık riskini napicaz ki kondom da çok da korumuyor erkeklere yaklasmamak en iyisi sanırım sjsjjs
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen kendimi korurum benim kimseye ihtiyacım yok 😂
Şaka bir yana ilişkiye açık kişiler erkek kadın farketmeksizin yanında taşımalı bence. Ufacık bi paket ama çok lazım oluyor
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 7,4b cevap paylaştı. Bu zamanda kadınlar daha çok taşıyor ayrıca kadının çanta taşıması daha kolay erkeğe göre çünkü erkeğin cüzdanında tahriş olup zarar görme ihtimali yüksek bu da istenmeyen olaylara neden olabiliyor☺
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar önemsiyor bence daha çok ama her iki taraf da ne olur ne olmaz taşımalı ne zaman ne olacağı belli olmaz 😂
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılPrezervatif kullanmayı çok tercih etmiyorum partnerini hissedemiyorum. Ama partnerim isterse kullanmamı ben taşırım 😊
01 Yorumla- +1 yıl
Saygı değer soru sahibi. Geri çekilme yöntemini tercih eder misiniz partnerinizle? Yoksa mutlaka bir taraf korunmalı mı dersiniz. Merak ettim. Saygılar, sevgiler efendim :)
+1 yılGerek yok ona bam bam et ete
14 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍👍 ilk defa sana hak verdim genç adam
- +1 yıl
Genç adam derken yaş orada yazıyor
- +1 yıl
İnsan olduğu değil hissettiği yaştadir derler küçük bey
- +1 yıl
O zaman ben şanslıyım yani 27 hissediyorum
Hiç bilmediğim konular zjdjsjsje
14 Yorumla- +1 yıl
Hiç mi 😂😂 inanalım mı peki
- +1 yıl
tamam tmmm ikna oldum ben şahsen 😂
- Cinsel Yaşam konusunda 11,2b cevap paylaştı.
+1 yılErkek götürmeli bence kadında ne işi var kondomun
14 Yorumla- +1 yıl
Yanında götürür sana takar 😂 ya sen unutmuş olursan ne olucak
- +1 yıl
Unutmuşsam da o kadar önemli mi prezervatif içine boşalmam sonuçta cahil değiliz ilk defa ilişkiye girmiyorum boşalcam zaman geri çekilmeyi biliyorum 😊😊
- +1 yıl
İllaki bilirsin ama risk faktörü de herzaman yüksektir bunuda bilmen lazım tecrübeli beyefendi 😂
- +1 yıl
Evet risk her zaman var tabi prezervatifin içindeyken yırtılmama garantisi de yok bi kaç sefer başıma geldi ben var sanıyorum bi bakıyorum sadece halka kısmı kalmış peniste
Cinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı. erkek almalı bence
14 Yorumla- +1 yıl
Neden erkek almalı sizce küçük bey 😂
- +1 yıl
Oda yanında götürüp sana takabilir ama 😂 buda mümkün
- Cinsel Yaşam konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılartık herkesin yanında olsa iyi olur :)
14 Yorumla- +1 yıl
Benide güldürdün hee 😂 sanki temel ihtiyaç gibi çantanızda taşırız ozaman 😂 evde de toplu aip bulundurmak şart oldu desene 😂
- +1 yıl
e baksana ilişkiye girmeyen yok artık :)
- +1 yıl
O her önüne gelenle ilişkiye girenlerin sorunu 😂
- +1 yıl
ahahah aynen :)
+1 yılErkek tabiki ama çok kadının taşıdığını gördüm
13 Yorumla- +1 yıl
Ben kadının hiç taşıdığını görmedim mesela
- +1 yıl
Evlerinde paket oaket bulunduranlar bile var :))
- +1 yıl
Gerçekten mi şaşırdım açıkçası
- Cinsel Yaşam konusunda 447 cevap paylaştı.
+1 yılKondom hiç sevmem zevki alatıyor et et deymeli bence 😁😉
00 Yorumla
+1 yılOlmadan ilişki sonucu kime zarar verecekse bence o götürmeli. Diğeri zevkine bakar. bence.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. Erkek cüzdanında her daim bir tane hazır bulundurmalı
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 574 cevap paylaştı.
+1 yılKadın bu konuda daha hassas. Erkek ten tene değmeli der. Fakat o ten bir gün olur guluten :)
00 Yorumla
+1 yılGayet normal. İş gorulsun yeter. Kimin getirdiğinin onemi yok.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 539 cevap paylaştı. Korunmanın kadını erkeği yok, her ikisinin de yanında bulundurması en güzeli
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hiç sevmiyorum onu kullanmayı. sanki şişme bebekle yatmış gibi oluyor benlik değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılseni engelliyorum ki..5000 kere sorulmus sacma sorularin cikmasin
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl istersen saygı duyarım 🖐️
Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı. Kim alırsa alsın bir defa yanımda vardı kullanmıştım hazırlıklı gelmişsin dedi bir daha da almadım korunmaya karşıyım :D
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGundum nedir ki? Heç gormemisez hec takmamışız.
13 Yorumla- +1 yıl
😂😂 vala bende bilmeyon yorumlardan okuyup öğrenelim ne dersin küçük bey 😂
Cevap sahibi+1 yılOlur dabi. Bakam hele hoş bişedirse bi sokum denerim. Homıma. giderse devamkeeee🥸
- +1 yıl
Eyle hoş eyle hoş 😂
Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kondom çok tercih ettiğim bir korunma yöntemi değil
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkekte olmalı mutlaka ama kadınnın çantasında da bulunmalı bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKişi sen isen kondoma gerek yokki 😀soyumu ilerletecek o ilahi kadın sensin 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıleşimle ilk seks yaptıgımızda kendisi cıkarmıstı. aha dedim evlenilecek kadın ve evlendik :)
00 Yorumla
+1 yılErkek götürmeli ancak her ihtimale karşı kadın da yanına almalı.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 566 cevap paylaştı. Ben onu sevmiyorum ya çok sıkıyor benimkini. Bide iş bitince onu çıkarması var
01 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılbu zamanda bayanlar daha çok taşıyor. erkek kullanmak istemediği için
00 Yorumla
+1 yılErkek götürmeli. 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Neden peki erkek?
- +1 yıl
Çünkü cihaz onun, daha çok onun ihtiyacı var.
Bir de bu ülke kadının kondom taşımasına hazır değil. 😂 - +1 yıl
Aslında çok doğru bir bakü açısı birde kadın istenilen talep edilen bir varlık olduğu için kadının kondom taşıması çok hoş olmuyor bana göre
- +1 yıl
Aslında taşıması da gerek ama laf söz olur, kimse bilmese erkek der ki kadın neden kondom taşıyor vs.
+1 yılSen iste ben sana alirim
15 Yorumla- +1 yıl
Kutusuyla mı 😂
- +1 yıl
Bakarız
- +1 yıl
🤣🤣
- +1 yıl
burada konuşturma beni gel
- +1 yıl
Çilekli alayım sana
iki kişi de taşımalı yanında önemli
40 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence korkan kişi getirmeli
23 Yorumla- +1 yıl
- Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence farketmez tek taraflı olan bişey değil bence
012 Yorumla- +1 yıl
Kız sen büyüdünde böyle sorular mi soruyorsun Amanda aman 😂😂 hayrola sen sormazdin böyle şeyler
- +1 yıl
Evettt birazcık büyüdüm bey amca 🤣 artık ele kola geliyorum 🤣
- +1 yıl
Kol değil avuç olmasın o 😂😂
- +1 yıl
Neden şaşırdın ki canım benim cinsel kategori sorularım çok vardır görüşlerim de öyle ve acik profil sorulmuştur hepside
- +1 yıl
Ben denk gelmedim ondan galiba belkide gözümde hep eğlenceli güler yüzlü bı kadın olarak canlandın hiç cinsel soru soracağın aklıma gelmedi
- +1 yıl
Ben bir yıldır aktif kullanıcıyımb700 den fazja soru sormuşumdur günde 2 3 soru soruyorum ve her kategoriden de sorum mevcuttur
- +1 yıl
- +1 yıl
Himm hiç dikkatimi çekmemiş tedekki
- +1 yıl
Benim cinsel kategori sorularım da ucu açık ve mizah amaçlı sorulmuş sorular oluyor zaten çünkü cinselligi makaraya almasını seviyorum en güzel espiriler de cinsel kategori sorularından çıkıyor zaten oyuzden çok gülüyorum en çok evlendiğim kategori de odur
- +1 yıl
Sizde beni şaşırttınız şu an benim cinsel kategori sorusu sormam neşeli ve güler yüzlü bir kadın olmama engel degilki canım ben her kategoride neseliyim ve eğlenebiliyorum burayı muzah amaçlı kullanıyorum ben zaten hakkınıda veriyorum. Belki siz denk gelmemiş olabilirsiniz saygı duyarım bu konuda da 🖐️
- +1 yıl
Denk gelmedim ondan şaşırdım
- +1 yıl
🤗🤗🤗
+1 yılSaçma Sor tabiki erkek
04 Yorumla- +1 yıl
Saçma bulduğunuz kısım ne peki küçük bey 😂
- +1 yıl
Kadının yanında kondom getirmesi küçük hanım 🤣
- +1 yıl
Neden peki erkek götürmeli küçük bey 😂
- +1 yıl
Alet erkeğin çok istiyorsan kendin okşayarak takarsın... kadın becerilmeye merakli gibi ne o öyle:))
+1 yılYasamaya kalkinca dusunurum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabiki erkek
16 Yorumla- +1 yıl
Neden erkek peki?
Cevap sahibi+1 yılKadın talep edilendir. Erkekte talep eden. Şimdi bunu kadın taşırsa fıtrata ters olur
- +1 yıl
Çok doğru tespit 👍 yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
Cevap sahibi+1 yılYaşıtız:)
- +1 yıl
Ee genç adam sın iste
Cevap sahibi+1 yılHadi sağol diyeyim
Kondom önemlimi ten tene değecek
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılerkek yanında götürmeli
ayrıca kondom sevmem00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılkorunmuyorum kadın getırsede takmam
00 Yorumla
+1 yılGül koklarken maske kullanmam ben...😂
00 Yorumla
+1 yılKadın fazla istekli durur bence
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 792 cevap paylaştı. Bence et ete değmeli 🙈
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 5,2b cevap paylaştı. Erkek götürmeli
00 Yorumla
+1 yılHiçbiri
00 Yorumla
+1 yılFarketmez bence ya
00 Yorumla
+1 yılUnutulmalı
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 487 cevap paylaştı. Sen yaşamayı başarda gerisi kolay
00 Yorumlaİkisindede olması lazım
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 635 cevap paylaştı. İkisi de taşıyabilir
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılenişte ne diyo :)
00 Yorumla Erkek getirsin
00 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 