Erkekler yapmayınca sıkıntı Kızlar yapınca sıkıntı
ben evleneceğim zamana kadar beklesem ama eşim yapmış olsa o zaman beklediğim için pişmanlık hissetmez miyim
Erkekler yapmayınca sıkıntı Kızlar yapınca sıkıntı
ben evleneceğim zamana kadar beklesem ama eşim yapmış olsa o zaman beklediğim için pişmanlık hissetmez miyim
Evlenirken senden el değmemiş olmanı bekleyen erkeklere kıymet vermek yerine, s.. tir git demeyi öğren... Bekar kadınların da, bekar erkekler gibi cinselliği sonuna kadar yaşamaya hakkı var... Yani, beklemek zorunda değilsin. Bakire olmayan kadınların yaptığı yanlış, "eyvah, bakire değilim diye evleneceğim adam beni istemiyor, ühü ühü" diye zırlamak... "Sana ne ulan, fikiştiysem fikiştim, beni böyle kabul ediyorsan et, edemiyorsan aha kapı orada" diyememek...
El değmemiş olmak sana ekstra değer katmaz... Seks yapmış olman da seni değersiz yapmaz.
Çok güzel teşekkür ederim
Rica ederim... Senin değerini pıttığına girilmemiş olmasında arayan erkeklere yüz verme...
Cinsellik iki tarafın da zevk aldığı bir aktivite. Bunu erkekler doyasıya yaşarken kadının kendini kısıtlaması bencillik olur. Ne yazık ki cinsellik konusu toplumumuzda bir tabu olduğu için buna yıkamıyoruz. Kadının bakire olması gerekliliği vurgulanırken erkek için herhangi bir kısıtlama getirilmiyor, bu durum da toplumda kaçamak ilişkileri ve aldatmaları arttırıyor.
Yooo seviş. Bu aslında kızların eline olan bir durum. Bir erkek sizin bekaretini sorguladığı zaman z. ktiri çekebilirseniz kimse bakire olacak diye gezinmez. kadın seçen taraftır doğada.
Ayrıca bir erkeğin sizi sadece vajinanızdaki zarın varlığına göre yargılayıp onaması sizi mi hiç mi rahatsız etmiyor?
Her zaman savunduğum şeyi yazmışsın... "Bekaret takıntılı erkeğe z.. iktir çekmek gerektiği"
Senden önce fikiştiyse fikişmiştir, sana ne? Di mi yani?
Cevap
15Cevap
Bu dediğin anadolu kafası. Hiç gelemem böyle şeylere. Çatır çutur sevişin.
Yaşasın bekar kadınların cinsel özgürlüğü...
İkiside beklemiş olsun ben kıskancım hiç çekemem ya
Insanin karekteriyle ilgili o sen esin icinmi bekliyorsun yoksa kendine yakistirmadigin icinmi bekliyorsun
Kendim istemediğim için ama denk geldi kader kısmet eşim yapmış biri olursa ben neyi beklemiş olacağım o adamı kendime ait hissedemem ki
Öyle olmayan çok insan gördüm
Yapmayan erkek var mı
Vardir illa merak etme
Simdi sana soyle anlatim benim bir sevgilim oldu ben basta buna dedim ki bak benim niyetim evlenmek ben sevgili vs insani degilim ciddi iliski inaniyim ben dedim senin niyetin evlenmek falan degilse hic bir birimizi yormayalim ha 3/5 ay konusuruz tanisiriz sen beni ben seni aklimiza yatar yatmaz o ayri mesele ama niyetin ne onemli olan o dedim benimde niyetim evlenmek dedi neyse konustuk falan 3 ay sonunda sordum ne dusunuyorsun benim hakkimda dedim seni seviyorum vakti geldiginde evleniriz dedi 1 yilin sonunda biz bir seyler yasadik terk edicegini bilseydim hayatta dokunmazdim bile hala kendimden utaniyorum asiri bir sey olmadi opusme vs simdi aldatti terk etti beni simdi benim hak ettigim ne sence
İnsan bazen bilmiyor yaşadıklarımızı hak ettik mi etmedik mi
Bana gelmez dedim çünkü hayatım böyle oldu benim
Hep bekledim hem de küçücük şey bile yaşamadan evlendim tabiki karşılıklı severek ama o bir kaç kez yapmış
Ne kadar sevgide olsa ben durup bakıyorum ve tam anlamıyla kendime ait hissedemiyorum
Sen kendin için pişmanlık hissetme bence
İnşallah benim gibi düşünen biri ile olmazsın çünkü biz ara ara gerginlik yaşıyoruz
Benim için o kadar kötü ki ben asla kendime ait hissedemiyorum bu çok kötü bir şey
O bana aşık benim de ona aşık olmamı istiyor ve çok güzel seven biri ben bu içimdeki boşluk hissiyle nasıl aşık olabilirim
Arkadaş ortamı etkisiyle gitmiş mahalle de bir abi götürmüş ilk
4-5 yapmış yani
Peki haklısın ama benim boşuna beklemem sadece eşimle olsun özel olsun diye istemem ama onun başka bedenlerden zevk alması ve içimdeki boşluk ne olacak
Ama şu an bekledim için mutlu değilim ki
İyili beklemişim de demiyorum
İnsan en son bu noktaya geliyor ki zaten her şeyin hayırlısı
Bilmem, pişmanlık hisseder misin? Bu işler sen yaptın ben yapmadım, sen 5 kere ben 3 kere meselesi değil, sidik yarışı değil duygu meselesi bu.
Hissedersin ama beklemen senin için daha hayırlı bekle sen yine
Hayırlı olan ne peki
Eşim yapmış başka bedenlerden sevk almışsa benim gönlüm neyle rahat olsun olur
Zevk
Öylesi denk gelmedi ki bana
Gelmedi işte evlendim severek tabiki ama boşuna beklemişim
Ben bekledim ama adam yaşamış bana özel bir şey kalmamış ki
Benim ama içten tam benimsemeyince de olmuyor
Sadece düşüncem azaldı ama o kalıcı bir his
Verdiği değer çok fazla zaten
Ama yinede devam aynı hisler bende ki
Öyle bir düşüncem yok ama hep aklımda olur buna eminim
İnşallah başarabilirim teşekkür ederim ☺️
Eğer yaşadıysan bilirsin
Çok istediğin bir şey olmazsa ya da bir şeye karşı soğukluğun varsa içinde heves mutluluk tam yaşayamazsın hep bir eksiklik kalır
Herkesin kendi bedeni kendi kararı. Beklemek zorunda değil kimse bence.
kizlar yapmazsa erkekler de yapmamis olur. kendinize sahip cikin. evlilik zor millete rezil olursunuz.
Erkekler yapacak yer buluyor
Esc genel ev vs
Pişmanlik hissetme bence gurur verirdi bana bu düşünce sonuçta iradee meseleside bir durum bu
Gerçekten seversem eğer esimin geçmişi çok önemli değil. Ama ben evlenmeden yapmam.
Herkes kendi gibisini bulsun diyorum.
Sacmalik
46 yaş güzelliği...
Vurdur gitsin bişe olmaz.
Evet gerekiyor
Erkekler beklemiyor ama
Evey kemerde tak
Tercih meselesi
haklisin
Senin isteğine ve hayatına bağlı
Karisik. mevzu
Herkes kalbinin ekmeğini yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?