Kocamla ilişkiye giremiyoruz, stresi nasıl geçiririz?

Merhaba arkadaşlar 2 aylık evliyim ve eşimle ilişkiye bir türlü giremiyoruz artık pskolijim alt üst oldu ilk başlarda ben çok stres yaptığım için olmadı bu defa eşim stres yapıyor sanırım biliyorum bunu burada yazmam hiç doğru değil ama bu durumu evliliğimi çok etkiliyor. Çok üzgünüm 😒 doktora gittik herhangi bir sorun olmadığını söyledi ama bir türlü birleşme olmuyor hangi pozisyonda olması gerekıyor lütfen bir yol gösterin 🥺

Kocamla ilişkiye giremiyoruz, stresi nasıl geçiririz?
Cevapla