Beni cinsellik konuşurken yarım bırakıyor. Kötü hissediyorum, haksız mıyım böyle hissetmekte?

Bir insanı 2 kere üst üste araya bir gün girerek cinsellik konuşurken yarım bıraksam ne hisseder 2 kere uyuyakaldım üst üste istemeden oldu sabah özür de diledim ama bilemedim bir daha yapmayacağım sanırım yarım bırakmak ya da tamamlayamamak beni üzüyor bu yüzden yapmicam başkasıyla yap diyeceğim haksız mıyım
Beni cinsellik konuşurken yarım bırakıyor. Kötü hissediyorum, haksız mıyım böyle hissetmekte?
Cevapla