illa bunun için partner mi gerekiyor? kişi partner olmadan kendi kendine yapamaz mı?


nasıl bir fantezi olduğuna bağlı
mesela kişide giyim üzerine bir fantezi vardır istediğini giyip zevk alabilir
ama bağlanma ya da daha başka fanteziler için partner gereklidir
insanların gerçekçi olduğu kadar son derece gerçek üstü cinsel fantezileri de olduğunu düşünürsen. zaten bu tarz fantezileri sadece kendi zihninin içinde yaşayabilirsin.
Kendi kendinede yapar sandalın küreklerini kendin çekerekte karşıya geçebilirsin
Cevap
22Cevap
ben fantezi sevmem ama iki kişiyle yaşanır
Yaşamak veya hayal etmek farklıdır. Bir fantezi tek başına hayal edilebilir ama yaşamak için fantezinin içeriğine göre kişi sayısı gerekebilir
Heyecanı ilgiyle izleyen partnerde saklı değil mi zaten
Seks 2 kişilik
Fantezi olması için seks olması lazım
Haliyle onun için de 2. Kişiye ihtiyaç var 😀
Kendi kendine olmaz yahu diğeri daha güzel daha sürpriz dolu
bazı seyler patner gerektirir bazıları gerektırmeyebılır oyuncak kullanılabılır
tabiki partnet olacak canlı canlııı
boşa dememişler et ete değecek diye
Fantezi tek kişilik olması zor dicem sitenin hayal gücünü hatırlayınca zor değil gibi geliyor
tek başına nasıl bir fantezi yaşayabilir ki insan?
partner gerekmiyor ama asya bebeğim partnerle olmasındaha iyi
Tabii ki iki kişiyle yaşanması lazım tek başına nasıl yaşanacak ki
İki kişilik yaşanan daha romantik
Partnersiz fanatzimi olur ya
İkiden fazla kişiyle de yaşanır :)
Bazıları tek de yaşanabilir
En az 2 ve fazlası olması lazım 😂
Tabiki tek başına da yaşanır
Sevgili filan anlamda bence eş ile ilgili olabilir
Partner şart
Tekte yaşanabilir
üç dört
mutlaka erkek gerrkli.
4 5 kişi ile yaşanır
iki kişi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?