Ya ben asla yapmam diyenlerin neler neler yaptıklarını görüp şahit oldum. Ne ayrılması az sabırlı olun bakın neler neler olur :D Tabi ot gibi sabırdan bahsetmiyorum. Neden istemediğinden tutun da neden ASLA kısmına kadar dinleyin. Sonra bu sizin için önemli ise önemini ve ya size verdiği zevki anlatın. Anlamıyorsa sabredin bekleyin. Başka bir zaman bir daha. Baktınız olmuyor. Olayın tamamından bu yüzden zevk alamadığını ve bu olmadığı için de olayı yapmaya gerek olmadığını söyleyin. Ve yapmayın da :D Yavaş yavaş ikna edebilirsiniz. Bunu böyle açık yazıyorum. Lütfen kimse kusura bakmasın. Konu ORAL diye yazmıyorum. ASLA diyen YAPMAM diyenleri çok gördüğüm için yazıyorum. Ön yargılı ve peşin hükümlü olmayın. Büyük konuşmayın...
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > "Asla oral seks yapmam, yaptırmam" diyen partnerden ayrılmak gerekir mi? Cinsellikte oral seks ne kadar önemlidir?