Erkeklerin çoğu neden cinselliği ilişkide ön plana koyuyor?

Genelde boyle... hatta cinsellik te hafif bile bi sorun olursa ya da uyusmazlik hemen soguyorlar gibi o kizdan. Yani bana olmadi daha once ama sitede ve genelde gozlemledigime gore, bu iliskinin yuzde 90 i diyenler var. Neden boyle?

Güncellemeler
1 yıl
Evet olmayan iliski kesinlikle yurumez ama neden diger seylerden daha onemli? Mesela guzel konusup muhabbet edebilmek ya da ayni seylerden zevk almak gibi...
Erkeklerin çoğu neden cinselliği ilişkide ön plana koyuyor?
Cevapla