Eğer bir ilişkim yoksa hiç tanımadığım insanlarla seksting yapabilir miyim sizce?

Eğer bir ilişkim yoksa hiç tanımadığım insanlarla sexting yapabilir miyim sizce? Sadece yazışarak ama. Bu ahlaksızca olur mu?

Eğer bir ilişkim yoksa hiç tanımadığım insanlarla seksting yapabilir miyim sizce?
Cevapla