Sevgilimle 5 senelik ilişkimiz var, cinsellik yaşıyoruz ama bazen onu kaybetmekten korkuyorum. Ne yapmalıyım?

5 yıldır beraberiz son 3 yıldır düzenli ilişki yaşıyoruz ve birbirimizin ilkleriyiz bazen böyle düşünüyorum başkasıyla evlense beni bırakıp ona dokunsa onunla biseyler yaşasa veya gerdek falan yaşasa diye böyle sinir krizleri geçiriyorum nie bu düşünceye giriyorum bilmiyorum ama aslında ilişkimiz de iyi ara sıra klasik kavgalarımız oluyor o kadar ama ben nie böyle düşünüyorum bilmiyorum arkadaşlar nie ya böyle aklımı kaybedecek gibi oluyorum diyorum ki aha başkasıyla evlendi balayına gitti onunla ilişki yaşadı bana dediği her güzel şeyi ona da söyledi falan bn delirmiş olabilir miyim neden oluyor bu?

Sevgilimle 5 senelik ilişkimiz var, cinsellik yaşıyoruz ama bazen onu kaybetmekten korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla