Erkek arkadaşıma karşı hiçbir cinsel çekim hissetmediğim için ayrıldım, ne yapmalıyım?

Sizce doğru olanı mi yaptım evet tam olmasa da kafa dengiydik oldukça sakin ve stabil giden bir ilişkimiz vardı ben ilişkide heycan istiyorum hiç heycan yoktu robot gibi bir ilişkiydi yani ve üstüne hiçbir şekilde bi ten uyumu cinsel çekim vs de hissetmiyordum en sonunda artık yapamıyorum dedim ve ayrıldım medeni bir ayrılık oldu siz napardiniz böyle bir durumda ve artık çekim hissrtmedigim biriyle çıkmama kararı aldim
Erkek arkadaşıma karşı hiçbir cinsel çekim hissetmediğim için ayrıldım, ne yapmalıyım?
Cevapla