Erkek arkadaşım onunla birliktelik yaşamadığım için benden uzaklaştı, ne yapmalıyım?

Bakireyim onu kaybetmek istemiyorum birlikte olmayı kabul etmeli miyim?
Erkek arkadaşım onunla birliktelik yaşamadığım için benden uzaklaştı, ne yapmalıyım?
Cevapla