Eşimle sürekli yakınlaşıyoruz ama devamı gelmiyor. Eşim beni istemiyor mu?

dün gece baya yakınlaştık öpüştük falan ama devamı gelmedi. Henüz 1 yıllık evliyiz ve neden böyle olduğumuzu bilmiyorum bu durum 2 haftadır devam ediyor, ne yapmalıyım? dalga geçmeden yorum yaparsanız sevinirim.
Eşimle sürekli yakınlaşıyoruz ama devamı gelmiyor. Eşim beni istemiyor mu?
Cevapla