Kızların belli bir oranının aseksüel olduğunu düşünüyorum haksız mıyım?

Bazı kızlara bakıyorum cinselliği hiç umursamıyorlar hayatlarında sorsan yeri hiç yok fazla seviyede kariyer düşkünüde oluyorlar yalnız kalsalar umurlarında değil ben böyle kızların anormal olarak aseksüel olduklarını düşünüyorum. Bakıyorum cinselliği çok seven kadınlarda var ayrı çekim enerjisi oluyor. Hiçbir erkeğinde cinselliği sevmeyen monoton bir kızla birlikte olmak isteyeceğinide sanmıyorum.
Kızların belli bir oranının aseksüel olduğunu düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla