Eşim cinsel ilişkiye girmek istemiyor ve sevgisini hissettirmiyor, ne yapmalıyım?

Eşimin psikolojisi son 6 aydır baya bozuk. Cinselliğe girmek istemiyor. Söz konusu aldatmak falan değil yani ona bağlayacaksanız boşuna bağlamayın. Herkese karşı uzaklaştı. Sadece telefonu ile kendi işyeri için hesap falan yapıyor sonra yatağa gidiyor uyumak için. Boşanacağımı söylediğim zaman “sen beni anlamıyorsun” diyor ya da panik içinde “yok yok lütfen boşanma kendime çekin düzen vermeye çalışıyorum bak psikoloğa gidiyorum artık” diyor. Sarılmak istemiyor, öpmek istemiyor. Herşeyden uzaklaştı, kendi hobileri bile dahil. Ne yapacağımı bilmiyorum. Evlilikte kendimi yapayalnız hissediyorum. Boşanmakta istemiyorum çünkü psikolojisinin bozuk olduğunu biliyorum ve görüyorum fakat bu kadar sevgisiz bırakmasıda beni kendimden şüphe ettirmeye başladı. Ne yapmalıyım? Ondan uzaklaşmamı, kendi haline bırakmamı öneriyor arkadaşım ama öyle anlar mı ki?

Eşim cinsel ilişkiye girmek istemiyor ve sevgisini hissettirmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla