Benden hoşlanıyor mu sadece arzu mu? Yine buluşmak ister mi?

Biriyle görüşüyordum. Ama namusumu çok sakınan bir karakterim. Bana sana sarılmak öpmek istiyorum diyor denemede bulunuyor izin vermiyorum. Bu yüzden görüşmekte vazgeçti ve dedi ki yüzünü ve vücudunu çok beğeniyorum seni görünce tüm hormonlarım yükseliyor ama bir şey de yapamıyorum dedi. Ben ise ondan çok hoşlaniyordum. Bu sözleri hem beni beğenmesi hususunda hoşuma gitti hem de çok kırdı. Belki de beni hiç sevmeyecek. Sırf dokunamadığı için zaman ayırmak istemiyor. Silmek istedim bana veda etme ara sıra konuşuruz diyor Bi de.

Benden hoşlanıyor mu sadece arzu mu? Yine buluşmak ister mi?
Cevapla