Sevgilimle her kavgadan sonra kendimizi yatakta buluyoruz, bu normal mi?

Sağlıklı bir ilişki böyle mi olur bilmiyorum. Sorgulama içerisindeyim yoksa toksik miyiz diye. Felaket bir istek oluyor karşılıklı ve sonra sanki yatakta savaşıyoruz. Böyle olan var mı?

Sevgilimle her kavgadan sonra kendimizi yatakta buluyoruz, bu normal mi?
Cevapla