8 senelik evliyim, çok vakit geçirdiğimiz Zaman sürekli tartışıyoruz anlaşamıyoruz ama akşam olduğu Zaman herşeyi unutup birbirimizi arzuluyoruz ve yatakta güzel vakit geçiriyoruz.
Bizim gibi olanlar var mı?
Bizim gibi olanlar var mı?
Tüm sıkıntıları bir tarafa bırakıp gecenin coşkusunu yaşamanız çok güzel. tüm çiftlere örnek olur inşallah
teşekkürler ben de oğlağım bu arada :)
Rica ederim 😊
Var ama böyle ilişkilere fuckbuddy diyoruz. Evlenmiyoruz.
Arada sevgi yok demedim ki
Burçlarınız ne merak ettim :)
Ben Aslan eşim oğlak, onun herşeyi planlı programlı, planına uymayan birşey olunca çabuk sinirleniyor kalp kırıyor sonra pişman oluyor
Evet uyumsuz burçlarsınız fazlasıyla :) ama aslan fazla ateşli bir burç oğlak gibi donuk bir adamla zevk alabiliyor olman ilginç geldi
Zaten normalde duygularını belli etmez, romantık hiç değildir zaten. Sadece cinsellik olunca tutkuludur, bende anlamadım valla 😀
Oğlak sevgilim vardı odunu al koy daha iyi anlaşırsın... seni anlıyorum yani. ama cinsellik yoktu tabi o kısmını bilemiyorum 🙈
Benimkinde boy pos, meslek itibar herşey var ama kadına Nasıl davranacağını bilmiyor hiç, yani tam bir kaliteli odun benimki 😀🙈
Genelde öyleler zaten 😂😂 Allah mesut etsin inşallah yatak dışı da anlaşırsınız :)
Cevap
28Cevap
Bakirim bakire eşimle en az 2 günde 1 seks yapmak istiyorum oda kabul eder diye düşünüyorum ama bakir bir kız bulmak zor bu devirde
8 yıllık evlilik ve hala yatakta iyi olmak inandırıcı gelmedi
Neden?
Bilmem normalde 2 3 yıldan sonra evlilikte cinsrllik soguk gider ama
Tüm evli çiftleri gözlemledin sanırım
Evet öyle bununla ilgili kitap bile yazdm
Ya evliliğinin hakkında sormak istediklerim var ulaşabilir misiniz bana
Sormak isterseniz burdan sorabilirsiniz, özelden konuşmuyorum :)
Buradan soramam ki ama rica ediyorum lütfen
Burda misiniz
fuckbody mevzusunun nikahlı olanı oluyor o zaman bu
Yatak ta anlasma bska bisey tabii deisik duygular oluyor yatakta
Aynen
Cinsllik bazi seyleri orter cunku bu arzu ruhun gidasidir.
Aynen öyle oluyor
Seks herşeyi orter😁 en guzelide bosalma ani😁
Yok:) 8 senelik. evliyiz bizdede bir orda sorun var :)
O Nasıl oluyor
Cok uyumlu bir ciftiz. Evde ve dısarda. Ailelerle aramiz çok iyi. Maddi manevi Hiç sorun yok cok şükür ama yatak odası hiç iç acıcı değil.. o da. burclardan mı. bilemiyorum
Her konuda anlaşamayıp yatakta nasıl anlaşıyorsunuz
Tartışmaları unutuyoruz o Zaman
Ne üzerine tartıştığınızın bir önemi yok mu
Tartıştıktan sonra yatağa geçince her şeyi unutup sevişerek barışıyoruz dersen anlarım ama her konuda ters olup sadece yatakta anlaşmak tuhaf geldi bana
evet bizde 10 yıldır birlikteyiz öyleyiz sizin gibi 6 yıldırda evliyiz
Bu evlilik nereye kadar mutlu edecek ama seni
Göremediğimiz Zaman özlüyoruz, beraber olduğumuz Zaman tartışıyoruz bilmiyorum
Bendim ama boşandık :(
kötü olmuş neden peki? kaç yıllık bir evlilikten sonra
Neden boşandın
Hayırlısı 😔
Evet öyle artık düşünmüyorum zaten evliliği
yaş kaç özel değilse yazmanı isterim
keşke gizli olmasaydın da konuşup irtibat kurabilseydik :( beklerim yazmanı
Tebrik ederim seni ve eşini
Neden
normalde anlaşamadığımla yatakta ne işim var
Devamlı birbiriyle olmadığın Zaman zaten sorun olmuyor seviyorsun evleniyorsun ama devamlı Yanyana olduğun Zaman durum değişiyor
üzücü bence yatakta her şey güzel ama diğer zamanlar sorunlu
Özel yorumu neden kapattın.. özel yazacaktım..
Enteresan bir ilişkiniz var demekki 😊
Valla öyle tartıştığımız Zaman bile aramızda bir çekim oluyor
f*ck budy'likte çığır acmışsınız
Vardır da o ilişkiden pek hayır gelmez.
Bakir erkeğim)) sen beni çikolata diye yersin
Yatak mı şanslı sız mı
Ben hertürlü anlaşırım
Cinsel evlilik diyelim buna
Tabi arada sevgi de var, zaten sevgisiz cinsellik olmaz bana göre
Her şeye tamam de bak daha güzel nasıl oluyor
Anlamadım
Eşinle tartışmak yerine ona tamam deyip sözünü dinlerden daha da güzel olur
Zaten şimdiye kadar hep tamam dedim o da alıştı herhalde şimdi en ufak şeylerde bile sinirleniyor
Geri cevap verme tamam de geç önemli olduğunu da hissettir
Eşimle bende öyleyiz...
Bende tam tersi malasef
Bana öylesi daha zormuş gibi geliyor
Konuşabiliriz istersen
Her iki durumum da iyi
vardır
Vardir
Ne güzel işte şanslısın
Ne yazsam boş
Ya bir git aqü
Zorr
Biz gibisin sizde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar