İlişkiye girmeden evlenmeyi doğru bulmuyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

Evliliğin büyük bir bölümü cinsellikten ibarettir karşınızdakini ne kadar sevseniz de ne kadar iyi biri olsa da ne kadar güzel veya yakışıklı olsa da eğer isteksiz biriyse mutlu olmanız imkansız ve ortalama 20 yıl evli kaldığımızı düşünürsek hayatımızın en verimli yıllarını seks yapamayarak geçiriyoruz. Özellikle Bakire kız arayan erkekler bu sıkıntıyı daha çok yaşarlar karşındaki tamamen bir sürpriz yumurta evleniyorlar sonra isteksiz napıcam ben diye ağlıyorlar size müstehak bence. Evlilik gibi uzun soluklu bir müessesenin güzel olması için başta ilişkiye girmek lazım. Sadece bir insanın konuşmasından istekli olduğunu anlayamazsınız illaki başınıza gelmiştir alev alev gibi gözükür fos çıkar o yüzden aşk veya bekaret takıntısı gözümüzü kör etmemeli. Güzel bir cinsel hayat bir çok sorunu da çözer diye düşünüyorum. Günah kısmı sizi ilgilendirir bunlar benim düşüncem sevgiler.

İlişkiye girmeden evlenmeyi doğru bulmuyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla