Evlenmeden ilişkiye girmeyi ne erkekler ne de kadınlar için doğru bulmuyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

ben kendim için böyle düşünüyorum başkası yapıyorsa beni ilgilendirmez

Evlenmeden ilişkiye girmeyi ne erkekler ne de kadınlar için doğru bulmuyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla