Herkes kendi cinsiyle cinsellik yaşasaydı cinsellik utanç verici, ayıp olur muydu?

cinselliğin ayıp, utanç verici görülmesinin sebebi iki cinsin birbiriyle yaşaması olabilir mi? diyelim ki kadın, erkek yaşamıyorum. erkek erkeğe, kadın kadına ya da sadece erkekler kendi arasında yaşasa bu durum çözülür müydü?
Güncellemeler
+1 yıl
yaşamıyorum değil yaşamıyor olucak*
Herkes kendi cinsiyle cinsellik yaşasaydı cinsellik utanç verici, ayıp olur muydu?
Cevapla