Seks hiç zevkli olmasaydı hatta her iki cinsiyet için de acı verici olsaydı yine de insanlar ürer miydi?

sırf üremek için seks yapılır mıydı?

Seks hiç zevkli olmasaydı hatta her iki cinsiyet için de acı verici olsaydı yine de insanlar ürer miydi?
Cevapla