AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Sarılma da yasak mı? Diğer şeyler önemli değil - yanaktan öpme olursa fena olmaz - ama sarılma da yoksa ne bileyim sıkıntılı. Ha tabii ki yine isterim. O olsun da gerisinin önemi yok. Gözlerinde kaybolmak bile yeter.
cinsellik yoksa nesi sevgililik onun?
ilgi ***puluğu yapıp, neden geç günaydın mesajı attın diye trip mi atacağız?
Bana dokunmadan beni istemeden duran erkekte sorun olabilir diye düşünürüm. Karşı taraf nasıl yaklaşması gerektiğini bilmeli ama erkek dediğin uslu durmaz ve yaklaşmalı
Yorum budur
Ben kabul ederim. Evlenmek için önceden cinsel ilişki de bulunulmamasını destekliyorum.
Tabiki de kabul ederim hem de seve seve kabul edip saygı duyarım.
Tabii ki kabul ederim neden olmasın. Bu benim tercihim
Ederim sevgililik devam ederse sonu evlilik oluyor zaten
Bazen seversin neden sevdiğini kimse bilemez
Niye etmiyorsunux etmiyorum diyenler merak ettim cevaplarınızı
Sapıklar, sorumluluk almak istemiyorlar
Seven sevdiğine yan gözle bakamaz ne anlatıyon be abi
Asla kabul edemem. Çünkü bir ilişkiyi tamamlayıcı özelliği vardır cinselliğin. Tek vücut olma, bir olma duygusunu tatmak lazım en zevkli şekilde.
evlenince cinsellik şart
onun dışında ben de pek istemem ama sevgilim olsa istese onu kırmazdım
Kabul etmedim ve ayrıldım 😊 evlenmek için yanlış zaman , yanlış insandı zaten. her şey kızlık zarı değil. Onu da anlamış oldum. Yoksa namuslu diye, kızlığı var, beni seviyor diye , evlenecek değilim. Sevgi geçici, kızlık zarı gibi 😅
Ederim bana kalsa sevgili de olmam illa olacaksam en fazla el ele tutuşma sarılma falan olur ilerisi olmaz
Asla. Hiç bir erkek de kabul etmemeli. Öpüşme bile olmaz diyen kadınlar bırakın en kısa sürede evlensin. Onların neyine sevgililik?
Evlenince olacaksa zaten sevgililik olmuyor pek ha ama doğrusu evlilik yoludur o ayrı ama uzun bir süre erkek istediğini alamadan sürdüremez.
Ederim her şey zevk değil adam gibiyse hiç cinsellik önemli değil her koşulda arkasında dururum
Peki cinsellik isterse sen kabuk eder misin
Ederim diyenler önde. Nasılsın sabrediyorsunuz anlamadım ayrıca hz meryem de dünyaya bir daha gelmeyecek herhalde
Sevgilim olmani istiyorum
sen ne saçmalıyorsun deki dayanamam deki seks benim herşeyim ama gerisini karıştırma
@Burak2777 benim düşüncem benim yorumum. Sen saçmalama tamam mi?
düşüncen değil artık yorum yapmışsın ve hz meryem benim inancıma göre kutsaldır onu böyle bir yoruma karıştırmaya hakkın yok ne tamam ye ama kutsalları karıştırma
@Burak2777 sadece aksisiniz huysuzdunuz, başka bir şey değil.
Bu yorumu şikayet eder misiniz arkadaş yanlış bir şey yaptığının farkına varsın ve bir daha bu hatayı tekrarlamaz umarım
Cinselligin olmadıgı bir ilişki kabul edilemez. Sizinle yapmıyorsa başkasıyla mı yapsın?
Ben rol yapmam yaşadığımı ifade ederdim eğer yasasam. Durust olacağım için yasamamayi tercih ettim
Ben cinselliğin evlilikte olmasını doğru buluyorum
Olur niye olmasın. Cinsellik için sevmiyoruz ki
Duygusal hisler Beslediğim birine yükselirim ve cinsellikte yaşamak isterim zor olur yaa şimdi bir yanım kabul ederim diyor bir yanım da olmaz diyor bilemedim şimdi
Asıl öyle olması gerek zaten bence. Her şeyin bir özel zamanı olması gerektigini düşünüyorum. Aksi halde daha evlenmeden evlilik hayatı yaşamış oluyorsun. Bu sefer de evliligin bir anlamı kalmıyor. Evlendikten sonra ekstra olarak yapilan tek sey borç ödemek falan oluyor😅 Ha ilişkisini o şekilde yaşayanlara da karışmam ama bence böyle
e zaten öyle hergün tadına baktığın bir kadın varsa neden masraflarını üstlensinki erkek
O zaman kız kardesin , ablan veya herhangi bir kadin yakinin varsa soyle onlarin da tadina bakmalari yeterli, evlenmesinler hiç. Size de masraf cikmamiş olur
Sen lafı nerenden anlıyorsun bilmiyorum ama ben zaten diyorumki evlilikten önce böyle olursa erkek neden evlensinki? Yani bunun doğru olmadığının taraftarıyım aklı kıt kardeşim.
Ömür boyumu böyle gidicek evlenince düzeliyosa ederim
Cinsellik olmadan ilişki tamamlanmaz, hep yarımdır
sonuna kadar katılıyorum
Olması gereken bu degilmiydi zaten ne ara bu hale geldik 🤮
En azından sevişelim oral falan olsun arkadaştan farkımız kalmaz ki?
Etmem cinsellik ilişkiyle arkadaşlığı ayıran temel şeydir
Kabul etmem, benden önce mutlaka yaşamıştır beni neden evlenene kadar bekletecek? 2-3 yıl boyunca evliliğe kadar kendi de sabredemeyip aldatacak belki...
Çok saçma değilmi cinsellik saklayacağın bir şey değil şahsen cinsel ilişkiden sonra ucuz muamelesi yapılırsa o ilişkiyi bitiririm. Cinsellik çok önemli bir şey benim için ve gerçektende bununda karşı taraf işin sağlıklı ve önemli olduğu ilişkiler isterim özellikle ikili ilişkilerde yakınlaşma durumu bastıracağın bir şey değil herşeyin olağan olması için akışa bırakmak lazım
Bende sıkarım dişimi eğer seviyorsam değer veriyor isem zaten öpüşmem bile evlenene kadar.
Bu kişilerin kararı ama ileriye gitmeden olabilir bence
Cinsellik olması iyi olur, hoşlandığım kıza dayanamam
Hiç olmadı ne yapayım genel evde tanıdım kadını
Sevişemedigim kadınla neden birlikte olayım ben onunla terlemeyeceksem olmaz
Herkesin değerleri farklıdır ve kimin geçmişte ne yaşadığını travmasını bilemezsin. Benim erkek arkadaşım çocukken t cavüze uğramış ondan sekse yaklaşımı çok iyi değildi. Sabırlı oldum onla birkaç yıl sarılırken bile geriliyodum bir şey tetiklicem diye. Şimdi sekse bakışı çok daha iyi ve çok mutluyuz
Sevgililik seks iliskisidir seks olmadan asla olmaz yoksa ona sevgililik denmez
Sevgililik iki bacak arası değil, birlikte bir bütün olabilmeyi başarabilmektir.
Sevgiliyken öpüşme sarılma olabilirse cinsellik olmaz anca evlenince
Elini bile tutmadan kabul yaşamayı kabul ederim tek şart ile katma değeri olacak bana
Tam istediğim ilişki zaten çünkü diğerleri genelde pek sadık olmuyor
Başlık ile sorunun alakası yok işte. Ederim elbette
Ne o evcilik falan mı oynuyoruz? Çocuk muyuz?
Ya alttaki bilgiyi okumadan hayır dedim sevgilide cinsel ilişki yaşamak istemem ama evlenince yaşamak isterim
Doğrusu evlenınce olmalı. Ama yaşını başını bizim gibi almışlar için neden olmasın. Kararsızım
Vuuuu
Demi yaaa. Kararsız kalma.
Sevgililiği bırak evliliği kabul etti kadın, gayın biriyle evlendi
kim
Kuzen
mutlu mu
Dışardan öyle gözüküyor. Zaten sürekli yurt dışına seyahat halinde, evlilik hayatı yok gibi bir şey
parası için anladım
Kendi işi dolayısı yüzünden sürekli ülke dışında, adamın da statüsüne ve tipine vuruldu büyük ihtimal
saçmalık
Cinselligin olmadıgı ilişkiyi kabul ederim evet. 👏🏻✨
Bunlar zamanla olacak şeyler benim için mesela ama hiç olmayacaksa da istemezdim yaşımız geçiyor
Seni tanımak istiyorum
Uzun bisure cinsellik yaşayınca insan bı ara vermek istiyor karşı cins senin sevgini değilde cinsel arzularını karsiladigin kukla gibi hissediyor bu yüzden ara verilebilir bu sayede birbirinin değerini daha çok anlarlar bence
Tensel uyum olmadan evlilik nasıl olacak asla olmaz iki tarafli aşk doruğa çıkmalı bence devir değişti
Her çift birbirini tatmalı, sonra evleniyorlar ve cinsel uyum olmuyor. Öyle olunca aldatma oluyor burada bik bik ötüyorlar
Valla en iyisi evlenmeden böyle şeylere girmemek. Ben girdim pişmanım. Ortada kaldım
Etmem en azından belli bir seviye birşeyler yaşanmalı bir uyum olmalı eleele tutusmakla olmaz en azından öpüşme ufak tefek oyunlar olmalı
Öpüşüp koklaşmayacaksam ne anlamı var? Sevişme evliliğe bırakılabilir ama öpüşmeden olmaz. Öpüşcez.
Keşke öyle bir şey olsa tam istediğim ilişki...
Bukadar kabul eden erkek olmasına şaşkınım, iyi bişey tabi. Çünkü bana denk gelenler hicbiri kabul etmiyordu, cinsellige düskündü hepsi.
reelden mi buldun?
e sen antepte yaşıyorsun bence :)
Evlenmeden cinsellik olmamalı, erkek elde etmiş hissedip soguyabilir. Bunu ilişki uzmanları da tavsiye etmez...
Hayır yani erkek elde etmiş hissedip soruyu bilir kadın hiç yapmıyor bunu. İlişki uzmanların büyük bir çoğunu erkeğin ve kadının psikolojik olarak farklarının olduğunu söylerler. Ama gerçek ilişki uzmanı erkek de kadın arasında hiçbir farkın olmadığını söyleyerek konuya başlar benim söylediğim her şey erkek ve kadın için de geçerlidir der.
Sevişmeden hayat olur mu hemde hergün deliler gibi fantezi kurmalıyız hayatın sırrı zevki mutluluğu orada 🫦
Etmem kalkmıyorsa başka şekilde tatmin etsin
Süper 👍