Bakire olmadığım için zaten kimse evlenmicek mantığıyla eski sevgilimle görüşmeye devam etmem mantıklı mı?

bi yanım diyor ki hiç görüşme boşuna onunla, bi yanım da diyor ki ya zaten kimse evlilik için kabul etmicek yani istediğin tarzda biri gelip geçmişine rağmen iyi davranıp evlenmicek bari cinselliğini yaşa diyorum. evlen öyle yaşa diyecek olanlara cevap olshn diye yazdım bunu da

Bakire olmadığım için zaten kimse evlenmicek mantığıyla eski sevgilimle görüşmeye devam etmem mantıklı mı?
Cevapla